News Flash:

RATUC poate prelua transportul in Floresti, Baciu, Ciurila, Chinteni si Apahida

18 Octombrie 2013
1770 Vizualizari | 0 Comentarii
Consiliul Judetean Cluj a decis sa retraga de la licitatie traseele de transport public din comunele Floresti, Baciu, Ciurila, Chinteni si Apahida.

Propunerea presedintelui CJ Cluj, Horea Uioreanu, a fost aprobata de consilierii judeteni. ”Prin aceasta decizie firmele private nu vor mai putea efectua transport public de la sfarsitul acestui an, pe 19 trasee din Floresti, Baciu, Ciurila, Chinteni si Apahida. Traseele nu vor mai fi scoase la licitatie si vor fi atribuite societatii de transport a Asociatiei metropolitane de la nivelul Clujului. Problema este ca daca RATUC nu va deveni societate pe actiuni nu va putea prelua aceste trasee si se va ajunge ca oamenii sa nu mai aiba cu ce circula”, a declarat Uioreanu.

Directorul RATUC Cluj, Liviu Neag, a declarat ca transformarea regiei in societate pe actiuni se va face repede si are deja si planuri pentru Apahida si Floresti.

”S-au facut unele calcule la preturile actuale. Tarifele vor fi cu ceva mai jos decat cele actuale. Florestiul este undeva la 3,5 lei - 4 lei acum si va fi undeva la 3 lei un bilet. Florestiul fiind una dintre cele mai mari comune si cu probleme de trafic. 

Eu vreau sa ii aduc pe floresteni pana la un nod de circulatie al RATUC, de unde ei sa aiba legaturi cu tot Clujul. Acest nod ar putea fi in Manastur sau in zona centrala, dar aceasta zona este mai grea. Vrem sa le facem un bonus ca in pretul unui abonament pe care il avem sa le dam si o linie la alegere, pe langa abonamentul Cluj - Floresti. Vin pana in Cluj-Napoca se dau jos si au legatura in orice zona a Clujului. Nu mai poarta grija aboamentului si al biletului. Acest abonament ar fi cel mult la actualul pret pe ruta Cluj-Floresti, undeva la 80 de lei, parca. Nu stiu exact. 

Zona Apahida este mult mai lejera. O data cu centura de Apahida avem un flux mult mai bun, fata de ceea ce se intampla pe relatia Floresti. Din Apahida am putea sa ii aducem pana in Piata Marasti, unde avem suficiente linii si oamenii sa plece unde vor. Am evita sa tot aglometam Clujul. Sunt momente cand statiile sunt blocate din cauza unor acte de indisciplina. Se fac eforturi mari pentru a intra in alveole.

 Pretul pentru Apahida este mare. Acum este la 135 de lei, un abonament, daca nu gresesc. Noi am putea cobori mult mai jos si sa includem si o linie la alegere in oras. Repet, toti acesti oameni care vin in Cluj-Napoca au nevoie de a merge in diverse zone. Pretul maxim al unui abonament ar fi de 120 de lei.

Apahida se preteaza si pentru transportul electric. E linie dreapta si ecartamentul strazii este foarte bun. Apahida s-ar preta la transportul cu troleibuzul. Primarul din Apahida mi-a spus ca s-ar asocia la acest lucru”, a mai spus Liviu Neag.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

floresti baciu ciurila chinteni apahida horea uioreanu
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1066 (s) | 22 queries | Mysql time :0.016128 (s)