News Flash:

Reuniune de lucru a ANCPI, la Cluj-Napoca

29 Ianuarie 2014
1515 Vizualizari | 0 Comentarii
Azi si maine, hotelul Univers T din Cluj-Napoca gazduieste o reuniune de lucru organizata de Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara (ANCPI).

Reuniunea de lucru are ca tema de discutii proiectul “Upgradarea sistemului E-Terra 3 in vederea asigurarii suportului compatibil cu Directia INSPIRE pentru implementarea instrumentelor structurale cod SMIS 47995”. Coordonatoarea proiectului, Ancuta Elena Cocis, a declarat pentru gornistul.ro: “Beneficiarul acestui proiect este Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara si are drept axa prioritara sprijinul pentru implementarea instrumentelor structurale si coordonarea programelor. Domeniul de interventie al proiectului il reprezinta sprijinul pentru managementul si implementarea instrumentelor structurale. Proiectul se va derula pe o durata de 24 de luni, are o valoare totala de 44.396.566 de lei, din care asistenta financiara nerambursabila in valoare de 37.584.597 de lei, dintr-un fond structural asigurat din Fondul European de Dezvoltare Regionala POAT 2007-2013.”

Proiectul si-a stabilit drept obiective crearea unei platforme disponibila pentru integrarea cu orice alt sistem cu arhitectura similara, atat la nivel national, cat si la nivel international, cresterea securitatii prin implementarea unui sistem modern de management al identitatii, ajustarea modelului bazei de date astfel incat compatibilitatea cu prevederile directivei INSPIRE sa fie asigurata nativ, implementarea unor metode si mecanisme moderne de monitorizare, administrare, interogare si control a calitatii datelor, asigurarea unor mecanisme rapide de implementare a schimbarilor in conditiile unor costuri cat mai reduse, prin integrarea in lantul de proiectare, dezvoltare, testare si imbunatatirte a unor standarde si unelte BPM (Business Process Management.

In opinia coordonatoarei proiectului, Ancuta Elena Cocis, odata implementat proiectul, beneficiile nu vor intarzia sa apara: informatie nedistorsionata, disponibilitatea informatiei in timp real, decizii rapide si corecte, costuri reduse si coruptie diminuata prin eliminarea proceselor de intermediere in fluxurile de informatie.

La reuniunea de lucru organizata la hotelul Univers T participa peste 60 de invitati – personal de conducere sau cu functii de executie din cadrul Oficiilor de Cadastru si Publicitate Imobiliara ale judetelor Bihor, Salaj, Bistrita-Nasaud, Sibiu, Alba, Timis, Arad, Covasna si, bineinteles, Cluj.

Totodata, au fost prezenti la lucrari reprezentanti ai autoritatilor locale din cadrul Consiliului Judetean Cluj, Primariei Cluj-Napoca si Institutiei Prefectului Judetului Cluj, dar si reprezentanti ai Agentiei de Plati si Interventii pentru Agricultura Cluj, ai Directiei Impozite si Taxe Locale Cluj-Napoca, ai Camerei Nationale a Notarilor Publici, ai Administratiei Bazinale de Apa Somes-Tisa, persoane fizice si juridice autorizate.
Reuniuni de lucru pe aceasta tema vor mai avea loc la Iasi (30-31 ianuarie), Constanta (4-5 februarie) si Bucuresti (6 februarie).
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

cluj-napoca ancpi
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1009 (s) | 23 queries | Mysql time :0.012837 (s)