News Flash:

SAP lanseaza Exchange Media, solutia care va transforma publicitatea digitala, optimizand rata de conversie

30 Mai 2016
180 Vizualizari | 0 Comentarii
SAP
SAP intra pe piata de publicitate digitala prin intermediul SAP Exchange Media, o retea media integrata, online, bazata pe platforma SAP HANA, care conecteaza agentiile de publicitate cu reprezentantii publicatiilor media, prin intermediul cloud.

Platforma SAP XM a fost dezvoltata pentru a maximiza randamentul investitiilor media ale agentiilor de publicitate, printr-o retea media online care sa functioneze in timp real.


"Prin intermediul SAP XM, SAP va schimba modul in care companiile fac marketing in era digitala. SAP XM ofera o eficienta ridicata, transparenta, dar si control pentru pentru cei care vand sau cumpara spatiu publicitar, printr-o suita integrata de produse", a declarat Wolfgang Faisst, co-fondator al solutiei.


Astfel, noua solutie SAP simplifica procesul actual de achizitionare a spatiului publicitar prin asigurarea conectivitatii in timp real ca element-cheie in afacerile media, de la bugete de publicitate si inventar, la facturare si incasare. In plus, clientii din segmentul de advertising vor putea obtine creșterea ratei de conversie prin hiper-targetarea publicitații, transmițand astfel mesajul corect catre audiența potrivita, prin intermediul canalului adecvat, cu ajutorul capabilitaților de identificare a profilului corespunzator oferite de noua platforma SAP. De asemenea, SAP XM asigura creșterea generala a eficienței prin facilitarea unei interoperari unice, in timp real, intre publicitari și publisheri, eliminand astfel frauda in acest segment.


Potrivit unui studiu realizat de Forrester Consulting la cererea SAP, 90% dintre publicitarii si reprezentantii companiilor media considera valoros un nou model de achizitionare a publicitatii digitale, care conecteaza direct cumparatorii si vanzatorii, reducand rolul intermediarilor prin utilizarea unei solutii software integrate. Pentru a inlatura obstacolele intalnite de clienti in acest sens, specialistii SAP XM au lucrat, alaturi de parteneri selectati, la realizarea noului sistem de achizitionare a publicitatii digitale. Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young. Printre companiile media si de publicitate care s-au alaturat acestui demers se numara PubMatic, Vertic, Jung von Matt si SinnerSchrader.


sap sap hana sap xm
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1212 (s) | 24 queries | Mysql time :0.016988 (s)

loading...