News Flash:

Separatoarele de sens din județul Cluj, un pericol pentru șoferi

3 Mai 2018
743 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6559 RON (0.0000)
USD: 3.9517 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Separatoare sens Cluj

În prima parte a anului 2017 a fost prezentată situația proiectelor derulate de Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru modernizarea infrastructurii rutiere cu scopul creșterii siguranței rutiere (insule de calmare, separatoare de sens) pe DN 1 în zona localităților Tureni, Vâlcele, Feleac și altele.

Mulți locuitori au criticat aspru aceste măsuri, în primul rând din cauza separatoarelor fizice (garduri) care au rupt practic în două localitățile vizate, accesul dintr-o parte în alta devenind un calvar. În plus, s-au petrecut numeroase accidente în aceste zone. În urma escaladării situației în spațiul public, Ștefan Ioniță (Directorul General CNAIR) a declarat că lucrările sunt executate prost, produc disconfort participanților la trafic și că a decis stoparea lor până la stabilirea unor soluții de corectare în urma unui audit de siguranță rutieră.

De la acea declarație a lui Ștefan Ioniță a trecut aproximativ un an, timp în care interesul pentru acest subiect a dispărut. Șantierele zac abandonate, iar lucrările nefinalizate și semnalizarea provizorie produc disconfort și sunt un pericol permanent pentru șoferi și localnici. Astfel că am avut numeroase accidente soldate cu decese și degradări continue ale infrastructurii drumului național. În ultimele 12 luni nu s-a schimbat absolut nimic.

Datele oficiale CNAIR dau proiectele la un progres fizic de peste 60%, respectiv 80%, însă stadiile financiare sunt abia la 16%, respectiv 17%. Poate și acesta este unul dintre motivele pentru care Ștefan Ioniță a uitat complet de ele, mobilizarea în teren fiind una pe măsura atenției acordate.

Asociația Pro Infrastructura solicită conducerii CNAIR să deruleze corespunzător aceste proiecte nu doar când există o presiune publică ridicată, ci în mod continuu! O companie de drumuri care își dorește să implementeze investiții de miliarde de euro (cum ar fi autostrăzile montane), ar trebui să fie capabilă să ia o decizie, în mai puțin de un an de zile, referitoare la câteva insule de calmare și borduri de pe mijlocul unui drum, arata Cluj Manifest.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0815 (s) | 32 queries | Mysql time :0.021437 (s)