News Flash:

Si alimentele sanatoase ingrasa. Vezi care sunt acestea

17 Iulie 2013
477 Vizualizari | 0 Comentarii

De ce ceva timp, pe internet au aparut sute de articole despre ceea ce inseamna o alimentatie sanatoasa. Cine a reusit sa citeasca macar jumatate dintre acestea poate fi capabil de a-si crea o dieta personalizata. Printre alimentele cele mai sanatoase, recomandate de nutritionisti, se numara si cateva despre care se spune ca aduc beneficii organismului. Cu toate acestea, daca sunt consumate in cantitati mari, au un efect opus, anume ingrasa.



1. Alune si migdale



Alunele contin fibre si sunt un mix perfect de proteine si acizi grasi omega-3, care ofera o senzatie de satietate pentru mai mult timp. Cu toate acestea, in cantitate mare, alunele sunt un pericol pentru silueta. Pentru a-ti mentine greutatea, nu trebuie sa consumi acest aliment mai mult de trei ori pe saptamana, iar numarul acestora sa nu depaseasca 28, la fiecare servire. Aceleasi lucruri sunt valabile si in cazul migdalelor, cantitatea maxima permisa fiind de 22 de bucati.



2. Avocado



Un avocado contine 15 grame de grasimi nesaturate (sanatoase) si 2 grame de grasimi saturate (nesanatoase). Avocado este bogat in vitaminele C si K. Este perfect in orice tip de mancare, insa o jumatate de avocado are 160 de calorii. Daca vrei sa te bucuri de o inima sanatoasa, dar si de o talie de viespe, nu manca mai mult de un sfert de avocado, la o servire.



3. Peste la conserva



Ton, somon, sardine, macrou sunt doar cateva exemple de alimente sanatoase, bogate in acizi grasi omega-3, chiar si la conserva. Somonul si sardinele mai au si avantajul ca au un continut ridicat de calciu, sanatos pentru oase. Trebuie, insa, sa ai insa grija la continutul ridicat de sodiu si de ulei. Alege variantele de peste conservat in apa, iar cand prepari salata, adauga doar suc de lamaie si marar.



4. Fructe uscate



Fructele si legumele te protejeaza de bolile cardiovasculare, diabet de tip 2 si diverse tipuri de cancer. De asemenea, ofera un nivel optim de energie si imbunatatesc metabolismul. Atentie insa la fructele uscate. Desi sunt sanatoase, au un continut bogat de zahar. Mai bune sunt fructele proaspete sau congelate.





articole alimentatie sanatoasa dieta personalizata nutritionisti
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1302 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018321 (s)

loading...