News Flash:

SOLE Luxury Boutique: Ce conteaza pentru o femeie in alegerea unui ceas

22 Iunie 2016
526 Vizualizari | 0 Comentarii
SOLE game noi ceasuri
Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de infrumusetare, criteriile in baza carora  femeile isi aleg un ceas difera semnificativ de cele ale barbatilor, acestea acordand mai multa atentie unui brand sonor si unui design contemporan, in detrimentul constructiei mecanice, ori a materialelor utilizate.

Niciun look nu este complet fara accesoriile potrivite, iar ceasurile semnate de catre renumiti designeri  de moda au inceput sa capteze atentia a din ce in ce mai multe romance, acestea fiind dispuse sa aloce chiar si peste 1.500 lei pentru unul dintre modelele semnate Isabel Marant sau Michael Kors.


„Clientele noastre pun accent pe minimalim. Un design actual, dominat de linii drepte si culori neutre ce pot fi usor accesorizate atat unui outfit office, cat si unuia casual, sunt principalele criterii care dicteaza alegerea romancelor", a declarat Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE. 


Spre deosebire de barbati, care isi aleg accesoriile in functie de istoricul brandului producator, precum si a calitatii definitorie a acestuia, femeile mizeaza mai degraba pe brandurile cunoscute din industria de fashion, printre cele mai des solicitate aflandu-se Michael Kors sau Hugo Boss. Nu in ultimul rand, bijuteriile create de Fossil prezinta, de asemenea, un interes crescut in randul romancelor, mai ales pentru cele care isi doresc completarea unui look sport.


In ceea ce priveste culorile alese, reprezentanta companiei afirma ca nuantele rose si argintii reprezinta circa 70% dintre comenzi, rareori fiind selectate modele in tonuri aurii. „Alegerile lor sunt foarte practice, tinand cont de faptul ca o astfel de nuanta este usor de accesorizat, atat la o tinuta de birou, cat si pentru un outfit mai elegant. In plus, fiecare achizitie este considerata o investitie pe termen lung, deci cel mai important criteriu in aceste cumparaturi il reprezinta necesitatea ca produsul sa fie flexibil din punct de vedere al design-ului", a completat Angela Tiboc.


Ceasurile Ice Watch si Christian Lacroix, in exclusivitate la SOLE


Avand in vedere cresterea interesului pe acest segment, incepand din aceasta luna, portfoliul SOLE a fost extins cu alte doua noi branduri si peste 20 modele semnate de Ice Watch si Christian Lacroix. „In ambele categorii regasim modele viu colorate, dedicate persoanelor care adopta un stil vesel, dominat de pattern-uri si texturi multicolore si pentru care accesoriile reprezinta nu doar o completare a tinutei, ci si un detaliu al propriei personalitati", a mentionat Angela Tiboc.


Potrivite atat pentru tinute casual, cat si pentru o zi la birou, ceasurile semnate Ice Watch si Christian Lacroix sunt usor de accesorizat datorita gamei largi de culori, texturi si materiale. In functie de acestea, preturile pot varia intre 399 lei la 709 lei.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

angela tiboc
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0996 (s) | 33 queries | Mysql time :0.025699 (s)