News Flash:

SOLE Luxury Boutique: Crestere de 25% a cifrei de afaceri in primul semestru

18 Iulie 2016
448 Vizualizari | 0 Comentarii
Angela Tiboc
SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de infrumusetare, a inregistrat, in primul semestru al acestui an, o creştere cu 25% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeaşi perioada a anului trecut, cele mai multe vanzari fiind generate prin shop-ul virtual.

Potrivit companiei, primele 6 luni ale acestui an au adus o crestere a vanzarilor atat in mediul online, cat şi in cele 3 magazine pe care compania le deţine pe plan local. Din totalul businessului, insa, cele mai multe vanzari au fost generate de vanzarile din shop-ul virtual, cu 30% mai multe decat cumparaturile efectuate in magazinele SOLE din tara. In ceea ce priveşte coşul de cumparaturi, in medie, in cele 3 magazine din ţara, romancele au cheltuit cca. 320 lei, iar cele mai cumparate produse au fost gentile din gama Michael Kors, in timp ce cele mai mari achiziţii in magazine au fost realizate in magazinul din Cluj-Napoca, locatie care a reprezentat cca. 50% din business-ul companiei in mediul offline.


Pe de alta parte, in cazul magazinului online, in urma analizei comenzilor reiese faptul ca romancele din Bucuresti, Cluj si Brasov sunt cele mai active cliente de produse de infrumusetare, iar valoarea medie a cosului de cumparaturi a fost de aprox. 250 lei, cu 30% mai mare decat cosul mediu pe segmentul fashion, la nivel national. „Diferenţa dintre media pietei si cea obtinuta in cadrul retelei noastre se datoreaza, in mare parte, extinderii constante a gamelor de produse si a portofoliului de branduri, care le permite astfel clientilor sa gaseasca in magazinul nostru online tot ceea ce au nevoie pentru ingrijire, make-up, styling şi chiar pe segmentul de fashion şi accesorii", a declarat Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE. Astfel, in ceea ce priveste topul celor mai vandute produse, brandurile de renume din piata bunurilor de lux se mentin in topul preferintelor clienţilor SOLE, iar gentile semnate Michael Kors, ale caror preturi se situeaza intre 495 lei si 2.600 lei ocupa in continuare primul loc in clasament. Acestea sunt urmate de ochelarii de soare Tom Ford si ceasurile semnate Hugo Boss. Reprezentanta companiei a afirmat, de asemenea, faptul ca, in primele 6 luni ale acestui an, cea mai mare comanda efectuata a fost generata tot prin intermediul magazinului online si a constat intr-o geanta Valentino, listata la 6.500 lei.


Planuri pana la finalul anului - loializarea clientilor si extinderea gamei de produse


 


„Obiectivul nostru principal in acest moment este construirea unei comunitati loiale in jurul brandului SOLE si, in acest sens, vom incepe prin a acorda clientilor posibilitatea de a opta pentru un card VIP, prin care vor putea beneficia de numeroase avantaje online si offline", a completat  Angela Tiboc. De asemenea, reprezentanta companiei afirma ca aceasta actiune va contribui la cresterea vanzarilor atat in mediul online, cat si offline. In acest sens, estimarile sale vizeaza o crestere cu cel putin 15% a cifrei de afaceri pana la finalul anului, comparativ cu 2015. Nu in ultimul rand, in planurile companiei, se regaseste si extinderea portofoliului cu alte noi branduri, fiind vizaţi, in mod special, producatorii de accesorii pentru ingrijirea corporala, segment recent introdus in oferta Sole si care prezinta deja un interes in randul clientilor.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

cluj-napoca mediul offline
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1227 (s) | 23 queries | Mysql time :0.025504 (s)