News Flash:

SOLE mizeaza, in 2015, pe o cifra de afaceri de opt milioane de euro si pe extinderea pe piete internationale

2 Septembrie 2015
689 Vizualizari | 0 Comentarii
Angela Tiboc VP Fashion Lifestyle Dept SOLE Luxury Boutique
Brandul SOLE, companie infiintata de Angela si Tudor Tiboc, actionari in cadrul QuickMobile, a ajuns intr-un an de la infiintare la o cifra de afaceri de aproape opt milioane de euro, oficialii companiei afirmand ca si anul acesta afacerile companiei se vor mentine la aproximativ acelasi nivel, in principal din cauza investiilor realizate in consolidarea brandului si eficientizarea business-ului. „Anul acesta ne-am focusat pe investitii, pe eficientizarea business-ului si pe functionalitatea acestuia si mai putin pe vanzari maxime. Asa ca mizam pe un business cel putin egal cu cel din 2014, adica opt milioane de euro", afirma Angela Tiboc, VP - Fashion, Lifestyle Dept SOLE Luxury Boutique.


Mai mult, aceasta mai afirma ca in viitorul apropiat doresc ca brandul SOLE sa se extinda, prin deschiderea de noi magazine in centrele comerciale din tara, dar si pe pietele externe. „Astazi avem patru magazine. Primul a fost inaugurat in Nurenberg. Am ales acest oras pentru ca ne este unul drag, mie si sotului meu, si pentru ca am vrut sa avem un boutique de lux intr-o astfel de zona. Al doilea magazin inaugurat, la finele anului trecut, a fost unul 360°, in Baneasa Shopping City din Bucuresti. In februarie am inaugurat si un nou magazin - boutique de lux - in Iulius Mall din Cluj-Napoca. Imediat am lansat si magazinul boutique din Baia Mare, orasul de „resedinta" al business-urilor noastre. Tot la inceputul acestui an am lansat si soleshop.ro. Dorinta noastra este de a duce brandul de magazine SOLE peste granite. Asa ca deschiderea boutique-lui din Germania a fost un fel de test, prin care am vrut sa testam potentialul. Acolo am avut, ca si in Romania, un mare succes si acest lucru ne da incredere sa intram si pe alte piete europene", spune Angela Tiboc.



Desi 2015 a reprezentat pentru SOLE un an de consolidare a business-ului, in viitorul apropiat Angela Tiboc spune ca afacerile companiei vor creste simtitor mai ales dupa ce vor fi inaugurate si celelalte magazine din tara. Totodata, SOLE va intra intr-un grup select al companiile romanesti care se extind pe pietele externe, atat prin magazine fizice, cat si in mediul online. "Pe termen mediu ne dorim sa deschidem noi magazine in centre comerciale din Bucuresti si sa continuam sa investim in magazinul online. De asemenea, avem in plan sa ne extindem si pe piata internationala, dupa ce am avut confirmarea, prin succesul inregistrat la Nurenberg, ca este o nisa ce trebuie si merita exploatata. In plus lansam si www.soleshop.com cu livrari internationale", mai afirma Angela Tiboc.



In cadrul magazinelor SOLE sunt expuse parfumuri si genti de la cei mai renumiti producatori din lume, printre care Bvlgari, Dolce&Gabbana, Armani, Prada, Gucci, Hugo Boss, dar si branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9. Mai mult, gama de produse SOLE include atat cosmetice, cat si accesorii de lux si ochelari de soare, dar si gadgeturi precum bratari de fitness, smartwatch-uri, alaturi de accesorii tech. "Magazinele SOLE se diferentiaza in primul rand prin faptul ca nu este doar o retea de produse de infrumusetare. In reteaua noastra, clientii pot gasi atat parfumuri si cosmetice, cat si genti de lux, portofele, accesorii fashion si accesorii tech, toate de la cele mai mari case de moda din lume. In plus, experienta in sine este una deosebita. In magazinele noastre clientii primesc consilierea de care au nevoie, alaturi de alte servicii, cum este cazul impachetarii premium, pe care nu le pot gasi in alte retele", afirma Angela Tiboc.



Angela Tiboc spune ca cele mai cumparate produse, atat in magazinele fizice, cat si pe soleshop.ro sunt parfumurile, fiind urmate de genti si ochelari de soare. "Cele mai vandute produse din magazinele SOLE sunt parfumurile, dar vin si clientii de genti, ochelari de soare, pentru ca selectia de produse este una atent aleasa, din cele mai noi trenduri la nivel mondial. Putem observa o crestere continua a vanzarilor in magazinul online si trendul este pozitiv, adica estimam in continuare cresterea vanzarilor. In acelasi timp, parfumurile sunt pe primul loc in vanzarile online, si mai ales cele care nu se mai gasesc in alte retele de retail de produse de infrumsetare, nici in Romania si nici in strainatate, urmate de ochelarii de soare si gentile de lux. Intr-adevar in boutiq-urile fizice SOLE vindem mai multe genti si cosmetice decat in online, poate pentru ca aici clientii doresc sa le simta, testeze, desi si in magazinul online pot sa faca acest lucru, ba chiar au 28 zile la dispozitie", mai afirma Angela Tiboc.



In luna februarie a anului baimarenii au inaugurat un magazin SOLE in Iulius Mall din Cluj-Napoca, Angela Tiboc afirmand ca vanzarile corespund asteptarilor. "Suntem multumiti de vanzarile din Cluj. Au fost conform asteptarilor. Clientii nostri de aici sunt foarte rafinati, stiu ce vor, astepta pana le aducem exact produsul dorit. Clujenii cauta, in general, modele exclusiviste si chiar asteapta pe comanda pentru unele produse. Sunt clienti care cunosc toate brandurile de lux internationale si ne bucuram pentru asta. Cele mai vandute categorii sunt parfumurile si gentile, mai ales cele din brandul Michael Kors", a incheiat Angela Tiboc.


 

Galerie Foto

Sole_5
sole angela tudor tiboc quickmobile angela tibo brandul sole genti
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1399 (s) | 35 queries | Mysql time :0.032857 (s)

loading...