News Flash:

Superalimentele primavaverii! Trebuie sa le mananci!

25 Martie 2014
17232 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.6578 RON (0.0000)
USD: 3.9575 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Acum ca a venit primavara, te poti bucura de numeroase alimente de sezon, incarcate in substante nutritive care mentin sanatatea organismului. Iata care sunt acestea.

Sparanghel – o jumatate de cana cu sparanghel contine 20 de calorii, 2 grame de fibre, 2 grame de proteine, vitaminele A, C, E si K si potasiu.

Rucola – doua cani cu rucola ofera organismului doar 10 calorii, dar abunda in vitaminele A, C si K, in potasiu, calciu si fier.

Citeste si: Nici nu banuiesti! O gramada de lucruri din casa iti provoaca alergii

Anghinare – O anghinare de dimensiune medie contine 64 de calorii, 10 grame de fibre si 3 grame de proteine. In plus, anghinarea este o sursa buna de folati, dar si de vitaminele C si K.

Marar – Presarat in mancare, in special in salate, mararul ofera organismului fibre, vitamina C, folati si ptoasiu.

Capsuni – Pe langa faptul ca sunt o gustare delicioasa, capsunile sunt o sursa buna de vitamina C si magneziu. O portie (aproximativ o cana) contine 47 de calorii.

Citeste si: Cele mai frecvente greseli care incetinesc metabolismul

Praz – Pe langa usturoi si ceapa, este indicat sa incluzi in dieta ta si prazul, fiindca  aceasta leguma este o sursa importanta in vitaminele A, C si K.
sursa: kfetele.ro
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

primavara substante nutritive sanatatea organismului
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1012 (s) | 32 queries | Mysql time :0.019370 (s)