News Flash:

Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant: “In urmatorii ani avem in plan sa ne crestem cat mai mult vanzarile din export si sa ne extindem inspre piete noi, chiar si din zona asiatica”

15 Iulie 2015
663 Vizualizari | 0 Comentarii
Susana Laszlo
Cosmetic Plant a raportat in primele sase luni ale anului o crestere cu peste 20% a vanzarilor, fata de aceeasi perioada a anului trecut, compania estimand ca la finele anului 2015 businessul va creste cu peste 10 % comparativ 2014. Mai mult, potrivit directorului general al companiei clujene, Susana Laszlo, anul trecut compania locala de cosmetice a vandut aproape un milion de produse. Anul acesta, potrivit estimarilor, vanzarile vor depasi aceasta cifra, in primele sase luni ale anului romanii achizitionand peste 600.000 produse. “Anul acesta estimam ca vom creste vanzarile, in volum, cu peste 10% fata de anul trecut. Mai mult, si cifrele si pentru primul semestru arata foarte bine. Totodata si cifra de afaceri a companiei va fi cu peste 10% mai mare fata de anul trecut, asta in conditiile in care anul trecut am crescut cu sase procente fata de 2013. Putem observa o evolutie cat se poate de buna a business-ului, in conditiile in care compania a crescut cu peste 95 % din 2008  pana in prezent”, mai spune Susana Laszlo.


Directorul general al Cosmetic Plant
mai spune ca si exporturile au ajutat, intr-o anumita masura la cresterea cifrei de afaceri, chiar daca vanzarile de pe pietele externe nu reprezinta un procent foarte important din cifra de afaceri a companiei clujene. Susana Laszlo afirma ca exporturile aproape s-au dublat in ultimul an, asta si datorita faptului ca in ultimele luni produsele Cosmetic Plant au ajuns si in magazinele si farmaciile din doua noi tari europene si intr-una din Orientul Mijlociu, asta dupa ce clujenii au stabilit in ultimii ani relatii comerciale cu mai multe entitati din Canada, Grecia, Italia, Germania, Liban, Emiratele Arabe Unite, Azerbaijan sau Austria. „Exporturile au avut o crestere exponentiala de peste 90% in 2014, chiar daca, in momentul de fata vanzarile de pe pietele externe nu reprezinta un procent semnificativ din cifra de afaceri globala a Cosmetic Plant. Extinderea vanzarilor la export ramane si in 2015 un obiectiv cat se poate de important, mai ales ca anul acesta am inceput livrarile catre Portugalia, Republica Moldova sau Iordania, dupa ce anul trecut am deschis o reprezentanta in Ungaria”, mai spune Susana Laszlo.



Potrivit directorului general al companiei clujene, succesul Cosmetic Plant se bazeaza, in primul rand, pe o filosofie foarte simpla si anume pe respectul pentru calitate, aportul benefic al naturii in toate produsele, dar si preturi accesibile pentru toate buzunarele. “Mama mea a dorit, in primul rand, sa ofere clientilor produsele cosmetice accesibile, de buna calitate si mai mult decat atat, toate gamele, incepand din 1991 au la baza un ingredient activ din extracte naturale”, spune Susana Laszlo. “Compania noastra nu a facut niciodata rabat de la calitate, indiferent ca a fost criza economica, sau nu, si asta se vede si din rezultatele financiare, dar si din numeroasele premii internationale pe care le-am obtinut”, continua Susana Laszlo.



In momentul de fata, Cosmetic Plant comercializeaza peste 100 de produse, Susana Laszlo afirmand ca anul acesta vor mai lansa pe piata alte doua noi game pentru ingrijrea tenului. “Anul acesta vom lansa doua noi game pentru ingrijirea tenului, aceste noi produse urmand sa se adreseze unui public putin mai special. Totusi, aceste doua noi game sunt doar incununarea unui an plin de lansari pentru Cosmetic Plant, in ultimele luni am scos pe piata mai multe produse noi si inovatoare, dar am implementat si o serie de schimbari, atat in ceea ce priveste designul cat si a retetei unor produse deja consacrate. Poate cea mai importanta schimbare s-a putut observa la gama Q10+ceai verde cu complex mineral. Chiar daca produsul a aparut pe piata mai demult, am simtit ca e nevoie de un upgrade atat in ceea ce priveste reteta cat si in ceea ce priveste designul. Este mult mai moderna, fara parabeni, si rezultatele nu au incetat sa apara, avand o crestere a vanzarilor de 35% in cateva luni. O alta gama care care a fost lansata de curand si care are deja succes este cea anticelulita, ce cuprinde 6 creme si un ulei”, mai afirma reprezentanta companiei. 


Compania care are doar 35 de angajati a reusit in ultimii ani sa acceseze mai multe fonduri europene, bani pe care i-a investit in retehnologizarea liniei de productie.  “In ultimii ani am reusit sa retehnologizam o parte din linia de productie si de ambalare prin fonduri UE. La finele anului trecut a finalizat un proiect de aproape 100.000 de euro, bani pe care i-am folosit la achizitionarea unui malaxor care ne-a ajutat sa crestem productivitatea cu peste 70%. Acum avem in derulare un alt proiect, tot pe fonduri europene, valoarea acestuia fiind de peste 100.000 euro, fondurile cu pricina urmand sa fie folosite pentru achizitionarea unui utilaj automat de umplut tuburi, care va creste productivitatea de trei ori”, spune Laszlo.



In momentul de fata Cosmetic Plant este una dintre cele mai premiate companii de cosmetice din Romania, fiind, totodata sigura societate de profil din Europa care a obtinut premiul International High Quality Trophy (Trofeul International al Inaltei Calitati) din partea International Quality Institute, organism care certifica calitatea pentru produsele de larg consum. „Compania Cosmetic Plant are in palmares trei premii Grand Gold Award pentru Crema antirid de zi BIOLIV Antiaging, si in plus  am obtinut High Quality Trophy, distinctie care se obtine doar daca o companie primeste trei ani la rand premiul Grand Gold sau Gold. Sunt noua criterii pe baza caruia o echipa internationala neutra analizeaza din toate punctele de vedere un produs, si aici ma refer la inovatie, design sau eficacitate. Mai exista si alte firme din Romania care au obtinut Grand Gold, dar noi suntem singura firma de cosmetice din Europa care a castigat High Quality Trophy”, spune directorul general al Cosmetic Plant. Pe langa acesasta distinctie, Cosmetic Plant a mai obtinut in 2014 si 2015, din partea aceluiasi organism, premiul Gold Award pentru Crema antiaging de zi matifianta pentru ten normal-mixt GreenStem si in 2012 Bronze Award pentru Crema antirid de zi Q10+ceai verde.

Totodata, Susana Laszlo mai spune ca in urmatorii ani compania pe care o conduce vizeaza cresterea prezentei pe pietele externe, aceasta mai afirmand, totodata, ca doreste sa acceseze si alte fonduri europene pentru retehnologizare. „In urmatorii ani avem in plan sa ne crestem cat mai mult vanzarile din export si sa ne extindem inspre piete noi, chiar si din zona asiatica. Dar poate cel mai important lucru pe care ni-l dorim in urmatorii ani este sa investim cat mai mult in retehnologizarea liniei de productie si de ambalare, acest fapt urmand sa genereze productivitate mai mare si, astfel, extinderea pe plan local si international”, a incheiat Susana Laszlo.

Galerie Foto

Sediul_Cosmetic_Plant_Cluj-Napoca
cosmetic plant susana laszlo exporturile
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1158 (s) | 33 queries | Mysql time :0.029621 (s)