News Flash:

Topul alimentelor care te protejeaza de FRIG

28 Ianuarie 2014
680 Vizualizari | 0 Comentarii
Evita raceala, accelereaza-ti metabolismul si intareste-ti sistemul imunitar cu urmatoarele alimente anti-frig!

Ghimbirul

Este un adevarat aliment miraculos. Desi suntem familiarizati cu ghimbirul pentru calitatile sale afrodisiace, se stie mai putin de calitatile de antidot contra frigului ale acestei legume radacinoase. El stimuleaza circulatia, elimina vurusurile si incalzeste bronhiile.

Citeste si: Ghimbirul, un medicament cu 13 beneficii

Polenul

Campion la toate categoriile de alimente bogate in vitamine si minerale, polenul este ideal pentru stimularea corpului si lupta impotriva oboselii de iarna. Polenul contine potasiu, magneziu, fier, proteine si vitaminele A, B, C si E, fiind un adevarat cocteil pentru sanatate.

Supa de legume

Ideala pentru incalzirea de dupa o plimbare lunga in frig, supa este, fara indoiala, o mancare de iarna! Supa poate fi mereu altfel, in functie de legumele pe care le contine: praz, morcovi, cartofi, conopida, napi, dovlecei, ciuperci. O solutie buna pentru a te incalzi in timp ce iti faci plinul cu fibre, vitamine si minerale.

Citrice

Perfecte pentru stimularea metabolismului, intarirea sistemului imunitar si alungarea racelii si a altor afectiuni minore in timpul iernii, portocalele, lamaile, grepfrutul si clementinele sunt campioane. Ele sunt pline de vitamina C, un puternic antiinfectios.

Ciocolata neagra

Recomandata in timpul iernii, ciocolata neagra este o mina de magneziu, excelent pentru pastrarea moralului si tonusului pe timp de iarna. Pentru a nu lua in greutate si a te bucura de toate beneficiile sale, multumeste-te cu 30 g pe zi si opteaza pentru un continut minim de 70% cacao.

Fructe uscate

Energizante, fructele uscate au multiple beneficii. Deoarece sunt lipsite de apa, toate proprietatile lor sunt concentrate. Sunt usor de degustat cand mergi la plimbare sau pe partia montana. Nucile, migdalele si alunele sunt bogate in acizi grasi esentiali, dar si in minerale precum magneziu, cupru, seleniu, mangan si zinc.

Citeste si: Cum ne putem feri de raceala si gripa in sezonul rece

Usturoi

Usturoiul este un puternic antibiotic natural, iar iarna, cand riscul de infectie este crescut, trebuie sa-l cauti in cat mai multe alimente.

Avocado

In timpul iernii, filmul hidrolipidic al pielii are de suferit. Pielea se strange si se usuca. Pentru a o hrani din interior, ia in considerare avocado! Bogat in grasimi mononesaturate si in vitaminele B si E, el este o comoara de frumusete pentru epiderma ta. Avocado se poate pune in salata cu branza, dar si in lamele fine pe fata, combatand pielea iritata, informeaza ele.ro.

ghimbirul polenul citrice ciocolata neagra fructe uscate usturoi
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1240 (s) | 35 queries | Mysql time :0.018707 (s)

loading...