News Flash:

Tuturor ne place fasolea, dar nu stiai ce poti trata cu ea. Iti vei schimba total parerea de ea!

6 Octombrie 2016
535 Vizualizari | 0 Comentarii
fasole
Stiati ca fasolea contine cele mai multe vitamine. Acestea sunt B6, B9, B1, B2, vitamina A, C, PP, este bogata in fier, magneziu, fosfor, zinc, seleniu si fibre.

Exista peste 200 de specii de fasole – alba, neagrua, rosie, galbena, cu dungi si alele. Fasolea contine 25% din doza zilnica recomandata de acid folic. Cei care au probleme cu tensiunea arteriala ridicata pot consuma fasole neagra. Cercetatorii mexicani au descoperit ca aceasta contine proteine ​​care actioneaza ca un antioxidant.

Fasolea reduce in plus glucoza, colesterolul si trigliceridele. Consumul de fasole monitorizeaza si reduce nivelul de zahar din sange, consolideaza articulatiile si are efect diuretic.

Fasolea este bogata in multe proteine ​​- 23,3% si carbohidrati – 55,5%. Persoanele care sufera de probleme ale vezicii biliare ar trebui sa evite consumul de legume.

Leguminoasele trebuie sa fie bine gatite. Boaba de fasole are proprietati anti-inflamatorii si diuretice. Fasolea trateaza durerile articulare in special atunci cand exista umflaturi, are un efect foarte bun asupra artritei si reumatismului. El ajuta cu sciatica, guta, nisipul in vezica urinara si rinichi.

Magneziul continut in fasole este una dintre substantele care contribuie la starea de sanatate a articulatiilor si a oaselor. Atunci cand corpului nostru ii lipseste magneziu, devenim nervosi si iritabili si atunci suntem predispusi la diabet si la stres.

In cazul in care nu gatiti fasole de multe ori, din cauza gazelor intestinale, atunci puteti folosi condimente, cum ar fi curcuma, menta, rozmarin si coriandru. Felurile de mancare cu aceste condimente reduc gazele in cele mai multe cazuri.

fasole glucoza leguminoasele magneziul
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2016 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1346 (s) | 24 queries | Mysql time :0.011970 (s)