News Flash:

Un barbat din Marea Britanie a murit dupa ce a baut suc de pere in care se afla cocaina

13 Decembrie 2013
1427 Vizualizari | 0 Comentarii

Joromie Lewis, din Southampton, a consumat o cantitate mica de suc de pere fara sa stie ca in sticla  a fost introdusa cocaina, relateaza The Guardian.


Din investigatiile politiei din Hampshire, in sticla de suc se afla o cantitate letala de droguri.


Bautura numita "Cole Cold Pear D" a fost fabricata in Caraibe iar compania care o produce a anuntat autoritatile ca nu a exportat bautura in Marea Britanie.


Politia a avertizat deja britanicii sa nu consume bautura daca o gasesc comercializata in magazine si sa anunta autoritatile.


"Daca cineva gaseste o astfel de sticla de suc "Pear D" , sa nu o deschida si sa o predea politiei" a declarat un oficial al politiei britanice.


Acestia cred ca sticla in care s-a gasit cocaina ar fi fost "opera" unor traficanti care au introdus-o ilegal in tara.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

joromie lewis hampshire droguri
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1154 (s) | 33 queries | Mysql time :0.032772 (s)