News Flash:

Unul din zece clienti Chic Ville achizitioneaza produse pentru servirea ceaiului

28 Ianuarie 2015
561 Vizualizari | 0 Comentarii
Conform Chic Ville, conceptul de magazin home&deco 100% ambiental, in sezonul rece, o data cu trecerea sarbatorilor de iarna, romanii isi muta atentia asupra produselor dedicate artei ceaiului si achizitioneaza modele specifice atat pentru uz personal, cat si pentru cadouri.

Chic Ville sustine arta servirii ceaiului, motiv pentru care gama „Ceai si Cafea” reprezinta o categorie speciala in cadrul magazinelor noastre, acestea punand la dispozitia clientilor peste 100 de modele de ceainice, cesti, cani si cutii de ceai in cele mai diverse culori si modele”, a declarat Marius Serbanescu, Director de Achizitii al Chic Ville.

Potrivit declaratiilor sale, 12% din volumul produselor vandute fac parte din gama „Ceai si cafea”. Diversitatea produselor si modelele oferite reprezinta unul dintre principalele motive pentru care nivelul de achizitie atinge acest procent. Astfel, doritorii pot alege produse in stil clasic sau rustic cu motive traditionale, din ceramica ori metal, dar si produse moderne in culori aprinse sau modele tematice de sarbatori pentru servit festiv. 

Chic Ville observa ca pasionatii de ceai sunt interesati de seturi, compuse din ceainice si cesti, insa exista o tendinta tot mai mare in a completa aceste seturi cu accesorii de servire precum tavi, cutii de ceai, zaharnite sau chiar lingurite cu dichis.

Pretul unui set de ceai, compus din ceainic si 6 pahare, este de 119 lei, sau ceainic cu canita pornind de la 69,90 lei. Clientii pot achizitiona si separat acest tip de produse, alegandu-si ceainicul si paharele din aceeasi gama. In materie de accesorii de servire, la Chic Ville se pot gasi inclusiv seturi de canite pentru lapte si zahar la pretul de 49,90 lei. 

„Romanii care prezinta o afinitate pentru servirea ceaiului sunt dispusi sa cheltuie, in medie, circa 69 lei pentru ceainice, 39 lei pentru seturi de cesti si 19 lei pentru o cana, atat in magazine, cat si in mediul online”, a adaugat reprezentantul Chic Ville.

In ceea ce priveste frecventa achizitiilor, Chic Ville remarca o crestere a volumului de vanzari pentru gama „Ceai si Cafea” in special in perioada iernii, cand seturile de ceai sunt printre cele mai cautate cadouri.
„De regula, saptamanile reci de la inceputul unui nou an calendaristic reprezinta un bun prilej pentru achizitionarea acestor produse. In aceasta perioada, orice iubitor de frumos doreste sa se delecteze cu o carte buna si un ceai de calitate, intr-un ambient deosebit, in propria casa”, a adaugat reprezentantul Chic Ville.

La polul opus, in sezonul cald, clientii aloca mai multa atentie produselor pentru bauturi reci, precum limonadele sau ceaiurile reci. Aceasta este si perioada in care cei mai multi isi achizitioneaza, pe langa diverse tipuri de carafe, cupe sau pahare pentru a se delecta in zilele toride.

Despre Chic Ville

Chic Ville este reteaua de magazine de decoratiuni interioare ce pune la dispozitia clientilor o gama variata de produse cu un aer clasic, vintage, pana la industrial contemporan.

Printre cele 9.500 de tipuri de produse aflate in stoc se afla de mic mobilier (mese, scaune, fotolii, comode, birouri, etajere, biblioteci), obiecte de sticla, ceramica, accesorii pentru bucatarie, obiecte de decor, textile, perne, plante decorative si cadouri sau suveniruri.

In acest moment Chic Ville detine doua magazine in Cluj-Napoca, iar al treilea este localizat in Bucuresti. De asemenea, cei pasionati de frumos pot vizita si magazinul online www.chicville.ro pentru a vizualiza toata gama de produse.

chic ville ambiental pretul
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1205 (s) | 24 queries | Mysql time :0.035760 (s)

loading...