News Flash:

Vanzari mai mari cu 20% pentru producatorul clujean Cosmetic Plant, in primele noua luni ale anului

24 Octombrie 2016
867 Vizualizari | 0 Comentarii
Cosmetic Plant

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producatori autohtoni de produse cosmetice, a raportat, in primele noua luni din acest an, o crestere a afacerilor cu 20% comparativ cu aceeasi perioada din 2015, ajungand la un business de cca. 8,5 milioane de lei (1,88 milioane de euro).

"In primele trei trimestre din acest an, cifra de afaceri a companiei a crescut cu 20 de procente, fata de primele noua luni din 2015, cand s-a situat la 7,1 milioane de lei (1,57 milioane de euro)", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Potrivit reprezentantei companiei, si volumele de produse livrate in aceasta perioada au inregistrat o crestere cu 14%, comparativ cu acelasi interval din anul anterior, la cca. 960.000 de bucati.

"Aceste majorari semnificative au avut la baza mai multi factori. Astfel, largirea retelei de distributie si lansarea livrarilor catre hipermarketurile Carrefour, extinderea sortimentatiei de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenti, dar si lansarea gamelor de produse Lift UP si Miere & Laptisor de matca la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obtinute, ca si lansarea gamei de plaja Cocos in aceasta vara", a mai spus Susana Laszlo.

De altfel, aceasta a subliniat ca principalele provocari in aceasta perioada au fost determinate de lansarea noii game de plaja Cocos, in contextul in care vanzarea de acest tip de produse este puternic influentata de conditiile meteo din perioada mai - septembrie.

Gamele BIOLIV, Cocos si Anticelulita - in topul vanzarilor

Raportat la cele mai semnificative cresteri in vanzari, pe primul loc se afla gama BIOLIV, acest lucru fiind determinat de notorietatea produselor si de premiile obtinute de Crema antirid de zi BIOLIV in ultimii ani, la competitii internationale. Gama anticelulita a fost, de asemenea, preferata de catre clienti, ca urmare a extinderii sale in vara anului 2015.

"Produsele pentru protectie solara au raportat, vanzari mai mari cu cca. 25% fata de 2015, acest lucru fiind determinat de extinderea gamei cu patru noi produse ce au la baza ulei de cocos BIO şi de condiţiile meteorologice favorabile", a mai adaugat Susana Laszlo.

Planuri de viitor - afaceri in crestere si produse noi

In ceea ce priveste planurile de viitor ale companiei, reprezentanta companiei a subliniat ca, pentru intregul an, estimeaza afaceri in crestere cu cca. 20 procente comparativ cu 2015, la cca. 11 milioane de lei (cca. 2,4 miloane de euro). De asemenea, pentru anul 2017 compania deja lucreaza la lansarea a doua noi game, cat si la faceliftul uneia dintre cele existente.

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producatori de produse cosmetice din Romania. Afacere de familie infiintata in 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus in prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experienta de peste 20 de ani in cosmetologie, a crezut in puterea pe care natura o poate conferi stiintei si a mizat pe folosirea ingredientelor naturale in toate produsele sale.

Recunoscuta si la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat in ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs international de calitate a produsului din lume organizat de catre Monde Selection, Bruxelles. In 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obtinut Trofeul International al Inaltei Calitati (International High Quality Trophy) si, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifianta a castigat, in 2014 şi 2015, distinctia Gold Award.

Compania este prezenta la nivel national in retelele Auchan, Cora - Romania Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena si Remedia, diverse farmacii independente, Plafar si alte magazine naturiste din tara. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern in tari precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Portugalia, Spania, Franta, Cipru etc.

In prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, impartite in 14 game sortimentale grupate in functie de ingredientul activ principal (galbenele, catina, ulei de masline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protectie solara, anticelulita, ingrijirea parului).

Acestea pot fi gasite atat in cadrul retelelor enumerate mai sus, cat si pe magazinul online al producatorului: shop.cosmeticplant.ro.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

Galerie Foto

Susana_Laszlo_Director_General_Cosmetic_Plant
csometic plant suzana laszlo crestere vanzari
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1428 (s) | 32 queries | Mysql time :0.037203 (s)