News Flash:

Vanzarile Farmec au crescut cu 10% in primele sase luni ale anului

3 August 2015
378 Vizualizari | 0 Comentarii
Farmec
Compania clujeana Farmec, cel mai mare producator roman de cosmetice, a incheiat prima jumatate a anului cu o cifra de afaceri de peste 82 milioane lei, cu 10% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut.

”Extinderea portofoliului de produse, cresterea vanzarilor on-line, precum si modul in care am raspuns unor noi oportunitati de business, ne-au ajutat sa ne reconfirmam pozitia de lider pe unele segmente din piata romaneasca de cosmetice”, declara Mircea Turdean, Director General Farmec. ”Potrivit studiilor Nielsen, Farmec este numarul unu in categoria produselor pentru ingrijirea fetei - cu o cota de piata de 27% (atat in volum, cat si in valoare), brandul Gerovital ocupand prima pozitie in aceasta categorie, din punct de vedere al vanzarilor valorice. in categoria Tratamente pentru par, Farmec, este, de asemenea, lider prin brandul Gerovital Plant Tratament, cota procentuala fiind de 30,8% din punct de vedere valoric. in acelasi timp, Farmec ocupa locul intai, atat pe segmentele detartrantilor, prin gama Triumf, acoperind piata autohtona in proportie de 41,1% din punct de vedere al volumelor si in proportie de 37,7% din punct de vedere valoric, dar si pe segmentele produselor pentru ingrijirea bucatariei, prin gama Nufar, conducand topul cu o cota de piata de 39,7% din punct de vedere al volumelor si de 37,2% din punct de vedere valoric”, a completat Directorul General Farmec

Potrivit reprezentantilor companiei, vanzarile obtinute in prima jumatate a anului au fost impulsionate de lansarea unor noi game de produse, dar si de extinderea altora, deja existente in portofoliul companiei. Astfel, la inceputul anului a fost lansata gama Gerovital Happiness, alcatuita din produse moderne pentru fata si corp, dedicate in special tinerilor, dar si adultilor, pentru o ingrijire de baza. in primavara, au fost lansate primele deodorante cu acid hialuronic de pe piata, extinzand astfel linia Gerovital H3 Evolution. De asemenea, gama Gerovital H3 Men a fost completata cu noi produse destinate ingrijirii barbatilor, iar pentru sezonul estival, Farmec le-a prezentat consumatorilor prima gama din portofoliul companiei de produse dermatocosmetice cu protectie solara pentru intreaga familie - Gerovital H3 Derma+ Sun, formata din 8 produse si conceputa in parteneriat cu specialisti din domeniul sanatatii.

farmec business mircea turdean general farmec
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1357 (s) | 35 queries | Mysql time :0.031944 (s)