Numărătoarea inversă a început pentru marea redeschidere a VIVO! Cluj-Napoca. Cu facilități moderne, magazine noi și o atmosferă contemporană, clienții se vor bucura în curând de o experienţă de shopping premium, unică în regiunea Transilvaniei. În timpul procesului de modernizare, pe parcursul acestei veri, VIVO! Cluj-Napoca a lansat Marea Loterie de Vară cu 100 de premii instant pe zi și trei vouchere de vacanță oferite de Christian Tour pentru marii câștigători. 

VIVO! Cluj-Napoca se va transforma într-un spaţiu ultramodern de cumpărături și petrecere a timpului liber, reconfigurat cu un mix unic de magazine pentru întreaga regiune. Peek&Cloppenburg, Massimo Dutti, Oysho și Zara Home vor deschide noi magazine în această toamnă, în timp ce Zara, Pull&Bear, Bershka și Stradivarius vor lansa noi concepte de magazine în cadrul VIVO! Cluj-Napoca. De asemenea, la începutul lunii iunie, Decathlon a extins suprafaţa magazinului său cu peste 1.400 metri pătrați, fapt care a permis diversificarea gamei de produse și amenajarea unui nou teren de sport pentru ca vizitatorii să poată testa produsele. 

Procesul de modernizare a început în luna ianuarie a acestui an și a cuprins un spațiu de 22.000 metri pătrați, cu un număr de aproape 700 de persoane implicate în proiect. Pe tot parcursul lucrărilor, VIVO! Cluj-Napoca a depus eforturi pentru a menține aceeași experiență de shopping pentru clienţii săi. Procesul  de modernizare a fost împărţit în două etape și s-a desfășurat gradual, implicând închiderea și relocarea a 15 magazine. Toate brandurile relocate în alte spații din interiorul VIVO! Cluj-Napoca au beneficiat de oportunitatea de a se relansa sub noi concepte de magazine, iar printre acestea se numără LEGO, Benvenuti, Gatta, O Bag, La Donna, Jolidon, Bugatti, Sensiblu, TUI Travel Center, Penti, Seroussi. Începând cu luna iulie, a doua și ultima fază a lucrărilor marchează noi începuturi pentru magazine precum Noriel, Dinoland și Pitrick care vor fi relocate în parcarea exterioară și care, la rândul lor, vor veni cu abordări diferite de cumpărături.

Fulga Dinu, Country Manager Operations IMMOFINANZ România, a declarat: „Suntem încântați să oferim o experiență de shopping mai bună și mai plăcută pentru milioanele de clienți care ne trec pragul în fiecare an. Când proiectul se va finaliza în toamnă, clienții noștri vor descoperi că așteptarea a  meritat. Introducem atât noi experiențe din partea chiriașilor pe care-i avem, cât şi noi branduri premium aflate în topul preferinţelor clienţilor noştri“.

Luiza Moraru, Head of CEE Asset Services CBRE România, a adăugat: “Proiectul de modernizare va consolida poziționarea VIVO! Cluj-Napoca ca destinația de fashion și shopping numărul 1 în Transilvania. Mai mult,  reflectă implicarea și sprijinul pe care IMMOFINANZ și CBRE îl oferă comunității locale, dar și profesionalismul, expertiza și perspectiva inovatoare a ambelor echipe.”

De-a lungul existenței sale, VIVO! a devenit un punct de reper pentru experiența completă de shopping  și divertisment pe care le oferă, fiind o atracție nu doar pentru locuitorii din Cluj-Napoca, ci și pentru cei din întreaga regiune și pentru turiștii care vizitează Transilvania. Încă de la lansarea sa în 2007, VIVO! a devenit cel mai bun centru comercial din regiune, atât ca număr de magazine și servicii oferite, cât și din punct de vedere al evenimentelor găzduite, fiind vizitat în această perioadă de aproape 100 milioane de persoane, un record greu de egalat pentru Transilvania.

VIVO! Cluj-Napoca va oferi vizitatorilor săi, începând din această toamnă, o experienţă îmbunătăţită de shopping, relaxare și petrecere a timpului liber, precum și activări speciale care vor atrage și mai mulți vizitatori. Mai mult, VIVO! va aduce cele mai interesante evenimente de lifestyle, ateliere creative pentru întreaga familie, expoziții, târguri tematice și concerte cu artiștii preferați ai locuitorilor din regiune.

Proiectul de modernizare este implementat de IMMOFINANZ în calitate de proprietar al VIVO! Cluj-Napoca și CBRE România care colaborează cu toți contractorii implicați în acest proiect.

coral