„Majorarea cifrei de afaceri in prima jumatate din acest an a avut la baza mai multi factori. Asfel, largirea retelei de distributie si a sortimentatiei de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenti, lansarea gamelor Lift UP si Miere & Laptisor de matca la finalului lui 2015 si nu in ultimul rand exporturile au avut un impact pozitiv in rezultatele obtinute", a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.
Astfel, potrivit afirmatiilor sale, business-ul companiei in prima parte din an a ajuns la cca. 6 milioane de lei (cca. 1,33 milioane de euro), comparativ cu cca. 5 milioane de lei (cca. 1,11 milioane de euro) in primul semestru din 2015. In ceea ce priveste volumele de produse livrate, acestea s-au majorat cu 15% comparativ cu perioada similara a anului trecut, la peste 655.000 de bucati.
"Cele mai mari cresteri in vanzari au fost inregistrate de gamele BIOLIV - datorita notoritatii si a premiilor primite in ultimii ani, anticelulita - datorita extinderii sortimentatiei in 2015 si gama Cocos, ce cuprinde patru noi produse ce au la baza ulei de Cocos BIO si care a fost lansata in acest sezon", a adaugat Susana Laszlo.
In ceea ce priveste exporturile, in intervalul ianuarie - iunie 2016, compania a incheiat parteneriate cu noi clienti din Spania si Grecia. In acelasi timp, in Ungaria, unde exista deja o reprezentanta inca din 2014, a fost extinsa colaborarea cu cei mai importanti distribuitori locali si cu lanturi de farmacii, iar gama sortimentala pe aceasta piata s-a imbogatit cu 17 produse noi. De asemenea, Cosmetic Plant a lansat exporturile si pe doua noi piete, Franta si Cipru.
Planuri de viitor - afaceri mai mari si noi investitii
Dupa investitii realizate si in prima parte a anului, compania vizeaza ca pana la finele lui 2016 sa continue proiectul de retehnologizare a unitatii de productie prin alocarea de noi fonduri. De asemenea, Cosmetic Plant vizeaza extinderea depozitului de produse finite și reamenajarea zonei de birouri.
In ceea ce priveste planurile pentru anul in curs, Susana Laszlo estimeaza ca business-ul companiei va creste cu peste 10% comparativ cu 2015, cand a ajuns la circa 2 milioane de euro.
© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1656 (s) | 22 queries | Mysql time :0.059409 (s)
Comentarii (0)