News Flash:

Ce să faci ca să nu mai transpiri. 7 trucuri care te ajută

29 Noiembrie 2020
530 Vizualizari | 0 Comentarii
BZC Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8740 RON (0.0000)
USD: 4.0034 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
transpriatie

Ce poți face să nu mai transpiri. Când vine vara și căldura este toridă, inevitabil transpirăm mai mult. Dar ce ne facem dacă corpul nostru transpiră excesiv pe tot parcursul anului? Iată câteva trucuri eficiente ce te vor ajuta să nu mai arăți ca proaspăt ieșit din duș și care te vor ajuta și să elimini mirosul neplăcut.

Ce poți face să nu mai transpiri

Transpiraţia este un răspuns normal al organismului la anumiți stimuli externi, precum temperaturile crescute, exerciţiile fizice intense sau, de ce nu, situaţiile stresante  la care suntem supuși inevitabil zi de zi. Aceasta are rolul de a regla temperatura internă a corpului. Iată ce poți face să nu mai transpiri:

1. Una din cele mai simple și ieftine soluții împotriva transpirației este oțetul de mere. Aplică seara pe axilă comprese cu oțet de mere și așteaptă până se usucă. Dimineață spală zona doar cu apă și vei vedea că vei transpira mai puțin.

2. Același lucru este valabil și în cazul bicarbonatului de sodiu. Amestecă praful cu apă, în așa fel încât să se formeze o pastă groasă. Aplic-o pe axilă, stai aproximativ 20 de minute, după care clătește cu apă. Vei vedea că pielea va transpira mai puțin.

3. Pudra de talc este la fel de bună. Aceasta va crea o barieră la nivelul pielii și va preveni iritația cauzată de transpirația excesivă. Poate fi aplicată și pe picioare pentru a înlătura mirosul neplăcut.

4. Un alt aspect important care nici nu ar mai trebui menționat este dușul. Este indicat ca, în anotipul călduros, să se facă două dușuri pe zi. Nu cu apă fierbinte, deoarece te va face să transpiri și mai tare. Alege să faci duș cu o apă călâie și să folosești geluri de duș sau săpunuri din ingrediente naturale, fără uleiuri esențiale și parfumuri. Atunci când ieși din duș, ar fi indicat să lași, cât de mult poți, corpul să se usuce în mod natural. Chiar dacă faci dușuri dese, nu uita de deodorant!

5. Hainele sunt și ele foarte importante. Acestea contribuie foarte mult la o transpirație excesivă a corpului. Alege să porți haine din bumbac, de culori deschise, lejere, evitând orice material supraelastic. Renunță la hainele mulate și adaugă în garderoba ta mai multe haine largi, vaporoase, care îi dau posibilitate corpului să respire. Alege să porți, cât de mult poți, și o încălțăminte lejeră, de preferat sandalele.

Alimentația este esențială în acest proces

6. Deşi există multe produse cosmetice şi proceduri care pot ţine sub control transpiraţia, este important să ținem cont și de alimentația noastră. Consumând anumite alimente care au capacitatea de a destresa şi de a uşura digestia, corpul nu va mai avea astfel de reacții agresive.

Apa – alege să te hidratezi corespunzător în fiecare zi. Apa va ajuta la reducea temperaturii interne a corpului;

Legume şi fructe bogate în apă – castraveţi, salată verde, spanac, pepene roşu, struguri, vinete, conopidă, ardei gras. Alege să consumi cât mai multe dintre ele la fiecare masă, chiar și la gustări. Au puţine calorii și se digeră uşor;

Brânză, iaurt şi lapte – alege să consumi alimente bogate în calciu. Acestea au capacitatea de a regla temperatura corporală şi de a ţine în frâu transpiraţia.

Ulei de măsline – ajută la digestie, care, la rândul ei, previne creşterea temperaturii corporale şi apariţia transpiraţiei;

Ovăz – este bogat în fibre şi sărac în grăsimi, motiv pentru care este bine tolerat de stomac şi uşor de digerat. Corpul nu va mai fi nevoit să facă un efort suplimentar, deci să îşi crească temperatura internă, ferindu-te de transpirația excesivă;

Migdale – sunt o sursă minunată de magneziu, mineral care îmbunătăţeşte digestia, întăreşte sistemul imunitar şi previne stările anxioase.

Cartoful dulce – conţine multe vitamine şi ajută la ameliorarea stărilor de nervozitate, îndepărtează stresul şi reduce tensiunea arterială

Banane – sunt bogate în potasiu, mineral cu multiple beneficii pentru sistemul nervos, dar şi cu un rol important în reglarea nivelului de electroliţi din organism, responsabili pentru menținerea hidratării. Totodată, bananele conţin mult magneziu şi vitamina B6, care ajută la menţinerea calmului şi a unei bune digestii.

Ceai verde – este foarte recunoscut pentru efectele sale calmante. Bogat în antioxidanţi, asigură eliminarea toxinelor din corp, care, dacă se acumulează în exces, pot duce la transpiraţie excesivă cu miros neplăcut.

7. Printre alimentele ce trebuie evitate pe perioada verii se numpără alimentele condimentate, cafeaua sau alcoolul. Este preferat de evitat și băuturile foarte reci, pentru că, la fel, te vor face să transpiri mai mult.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1312 (s) | 22 queries | Mysql time :0.011934 (s)