News Flash:

Clujana a ieșit din insolvență

13 Februarie 2020
806 Vizualizari | 0 Comentarii
BZC Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8831 RON (0.0000)
USD: 4.0924 RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
clujana

Producătorul de încălțăminte Clujana iese din insolvență în doar doi ani de la deschiderea procedurii, a anunțat administratorul judiciar CITR.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana și să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor celor interesați. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicați, iar experiența vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori și companie a facilitat succesul”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, managing partner al CITR.

Măsurile strategice propuse de CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa fabrica la nivel local și național prin dezvoltarea rețelei de distribuție și diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele Clujana se adresează nevoilor unui segment de clienți neexplorat, tineri între 25 și 40 de ani, fără a-și pierde autenticitatea, conform CITR.

„Ieșirea din insolvență dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate e dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiții constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenția spre consolidare”, a spus Florin Gliga, administrator special al Clujana.

Produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Societatea s-a extins în ultima perioadă prin patru noi showroom-uri și un magazin online: al doilea din Cluj-Napoca și primele unități din Sibiu, Oradea și Bistrița.

În această perioadă, Clujana și-a îmbunătățit marja pentru comercializarea produselor – până atunci vândute sub media pieței – iar profitul obținut a fost utilizat pentru finanțarea activității curente și creșterea producției.

Compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana au crescut cu 136% față de anul precedent. Comunicarea în rețelele sociale s-a făcut pe Facebook și Instagram.

“Pentru asigurarea stabilității și continuității brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendințelor pieței și crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecții cu design modern, menținerea unui preț de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei și extinderea rețelei de magazine. Monitorizarea atentă și continuă a costurilor de producție și de funcționare este vitală pentru menținerea unei companii sănătoase și sustenabile”, se menționează în raportul administratorului judiciar.

CITR este liderul pieței de insolvență din România. Aceasta a gestionat 1.000 de proiecte. CITR administrează anual un patrimoniu de 650 de milioane de euro și distribuie anual 300 de milioane de euro creditorilor, în misiunea sa de a salva valoarea din companiile românești. Începând cu anul acesta, CITR este o companie a grupului Impetum.   

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1570 (s) | 33 queries | Mysql time :0.028636 (s)