Marți, 2 august 2022, în cadrul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituție aflată sub autoritatea Consiliului Județean, a fost operaționalizată activitatea de emitere a cărților electronice de identitate (CEI) pentru cetățenii din întreg județul Cluj.

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj: „Începând de azi clujenii pot accesa online platforma pusă la dispoziție în vederea programării pentru obținerea cărții electronice de identitate. Ne bucurăm ca DJEP Cluj s-a alăturat acestui proiect pilot, aflat, în acest moment, în faza de testare și îmbunătățire a funcționalităților și care va fi replicat, în scurt timp, la nivelul întregii țări”.

Concret, în această etapă, proiectul se adresează doar persoanelor domiciliate pe raza județului Cluj, cu vârsta peste 18 ani, cărora le-au expirat actele de identitate, urmând ca, în următoarea fază, funcționalitatea să fie extinsă pentru toți clujenii care doresc să obțină un astfel de document electronic.

Pentru a se programa, cetățenii au la dispoziție platforma web: https://programare-cei.mai.gov.ro sau pot intra direct pe site-ul DJEP Cluj pentru a obține mai multe informații privind programarea, depunerea documentelor și eliberarea cărții electronice de identitate.

După efectuarea programării, cetățenii se vor deplasa la sediul DJEP Cluj din strada Aviator Bădescu nr. 7-9, unde vor depune personal cererea, dovada achitării contravalorii actului de identitate și celelalte documentele prevăzute de lege. 

Pentru derularea în bune condiții a acestei activități, Consiliul Județean și DJEP Cluj au pus la dispoziția cetățenilor două noi ghișee de preluare a datelor biometrice, respectiv unul de eliberare a cărții electronice de identitate. 

           

coral