Un clujean care a rămas în plină iarnă fără curent acuză Electrica Cluj că nu i-a trimis facturi, dar a fost deconectat pentru neplată.

”Fără sa primeasca facturi prin poșta sau electronic, fără sa primească un preaviz, zeci de clienții s-au trezit cu curentul tăiat astăzi, iar situația cu siguranta ca se va repeta în zilele următoare.

Explicația, cunoscută de companie, e ca firma angajată sa distribuie facturile sau preavizul nu face asta (de ce nu se remite și electronic factura rămâne însă un mister). Iar cei ce plătesc pentru nesimțirea Electrica Furnizare, ce nu e în stare sa se asigure ca facturile lor ajung la clienți, suntem tot noi, clienții acestei companii, ce ne trezim fără energie electrică tocmai cand se anunta cele mai friguroase zile din aceasta iarna.

Culmea e ca, desi în decurs de nicio ora de cand am fost tăiat am achitat facturile de care nu am știut, reconectarea nu se poate face decat maine. Altfel spus pe langa neplacerile cauzate de incompetenta Electrica Furnizare, mai trebuie sa stau si fără căldură in noaptea-n care se anunta -14 grade în Cluj (deoarece nici centrala de apartament nu merge neavand energie electrică).

În caz ca va intrebati de ce nu am mers la sediul Electrica Furnizare când am văzut ca nu primesc factura, precizez ca la sediul companiei de pe strada Memorandumului este zilnic o coada de cateva zeci de persoane, iar din moment ce am verificat periodic și posta și emailul și contul online unde primeam facturile până în urma cu 2 luni, am presupus ca factura nu se emite încă datorită proastei gestionari de către aceasta companie a situației în contextul liberalizării pieței de energie și a exploziei prețului energiei (ce a determinat anularea sau modificarea multor contracte)”, povesteșteRadu Fărcaș.

Acesta susține că s-a întâlnit la sediul Electrica cu alți oameni care au pățit același lucru ca și el. Clujeanul va depune o plîngere și la OPC, dar vrea să deschidă și in proces.

coral