Adelina Chișu (Ghepard Communication) – specialist marketing/comunicare a scris un text despre cum ar trebui să-și adapteze brandurile comunicarea și marketingul în perioadă de criză.

”Multa lume ma intreaba cum vad eu comunicarea si marketingul firmelor in aceasta perioada de criza.

Traim niste vremuri fara precedent, iar scenariile si predictiile de orice fel, mai ales in industria MarCom, le consider niste constructii (de idei) pe nisipuri miscatoare. Nimeni nu poate prezice cu adevarat ce si cum va fi, ce reteta sau ce solutie poate reprezenta lozul castigator.

Un lucru este cert, firmele si brandurile trebuie sa comunice in continuare cu voce tare și clar. Brandurile nu se pot ascunde dupa perdea pana trece norul cenusiu. Este nevoie mai mult ca oricand de o strategie de comunicare bine pusa la punct, atat in interiorul firmelor – catre angajatii acestora, cat si in exterior catre comunitatea larga si consumatorii directi.

Este nevoie de o adaptare intr-adevar a bugetelor si directionarea acestora intr-un mod cat mai precaut, insa cu siguranta nu este o solutie blocarea canalelor de comunicare ale brandurilor.

Brandurile puternice isi gasesc potentialul de exprimare si se adapteaza vremurilor.

Brandurile in devenire, marcile care pana nu demult isi cautau drumul de acces in piata, trebuie sa continue sa creasca!

”Cat de mult” sa se comunice acum este mai putin important fata de “Cum”! Adica “Ce anume si Cum” comunicam in aceasta perioada?

Comunicarea de criza se face pe fundamente pragmatice, realiste, extrem de asumate! Personalizarea unei strategii de comunicare si de marketing este mai mult ca oricand un imperativ pentru durabilitatea unui brand!

“Create content that people want to consume. Make it about them” in domeniul juridic este o nevoie clara a acestei perioade! Avem nevoie de un continut de comunicare puternic in mediul online, mai mult decat un copy-paste la ordonante si ultimele legi!”, a consemnat Adelina Chișu de la Ghepard Communication.

  coral