Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare pro­ducător local de cosmetice, ce are în por­tofoliu brandurile Farmec şi Gero­vi­tal, cu o istorie de câteva zeci de ani, şi-a bugetat pentru acest an o creş­tere mică a cifrei de afaceri, o evoluţie peste piaţă.

Compania a înre­gis­trat în 2019 o cifră de afa­ceri de peste 55 mil. euro şi a încheiat primele 10 luni din anul tre­cut cu o creş­tere de 10% a busi­nes­sului faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

„Am setat un buget de venituri şi chel­tuieli cu o creştere mică a cifrei de afa­ceri, în conformitate cu inflaţia esti­mată pentru anul 2021, iar principalele in­vestiţii vor merge spre retehno­lo­gi­zare“, spune Mircea Turdean, direc­torul general al Farmec Cluj-Napoca, potrivit Ziarul Financiar.

Firma e activă şi pe piaţa bunurilor de curăţenie cu mărcile Nufăr şi Triumf şi a pariat începând cu anul trecut pe segmentul de dezinfectant, un pro­dus de bază în pandemie.

„Anul 2020 a fost unul plin de pro­vo­cări, de-a lun­gul căruia cuvân­tul che­ie pentru noi, ca busi­ness, a fost adap­ta­bili­tatea. Noul an nu ne aş­teptăm să fie un an cu mult mai bun decât 2020 pentru in­dus­tria de cosmetice; cred că vân­zările de pro­duse cosmetice nu vor în­registra creş­teri.“

coral