Jurnalistul clujean Ovidiu Cornea a scris pe pagina sa de Facebook o postare prrin care atrage atenția asupra problemelor cauzate de lipsa parcărilor din zona centrală a municipiului Cluj-Napoca. 

”Aș vrea să văd primarul, viceprimarii și directorii din Primăria Cluj că fac proba cetățeniei pe domeniul parcări. Le recomand zona Mihai Viteazu și a tuturor străduțelor din jur și dezinstalarea aplicației rollercoaster – care știu că se promova la unul din evenimentele de vitrină ale orașului – pentru că se vor roti 20-30 de minute, după care pot decide să parcheze parțial pe trotuar, pe unde nu circulă mai nimeni, dar de unde vajnicii subordonați de la RADP le vor ridica, cu ușurință mașina. Edilii vor fi probabil recunoscuți și probabil vor ieși basma curată, e mult mai simplu să ridici mașina lui Gigel, Costel sau Mărioara. Nervii și timpul lor nu se mai decontează, important e să știe că nu poți parca mai nicăieri.  Până atunci, autorizațiile de clădiri de birouri în centru au curs, "Clujul fără mașini" e un proiect numai bun de PR în cheie UE, pt că, ce să vezi, Clujul a ajuns la saturație. O fi ajuns și nu sunt promotorul mașinii cu orice preț al transportului motorizat în oraș, din contră, îi provoc oricând pe oricare din gospodari la ture de mers pe jos și alergat, dar administrația a văzut în fiecare an creșterea numărului de autoturisme din oraș. Practic e tot un model Florești, nu atât de strident, unde setea de dezvoltare a luat-o mult înaintea infrastructurii. Când călătorești la bunul plac cu avionul, stai în centru, sau mașina de serviciu de poartă unde vrei – mai e și câte o pauză pentru o baie de popularitate pe bus, e simplu să faci politici eco, but not ego. 

Ego, Ovidiu Cornea, neinspiratul care a făcut o excepție și a îndrăznit să vină în centrul Clujului cu mașina. Promit că voi face tot ce pot să nu se mai întâmple! Ioi, dar unde o parchez, la bloc? Numărul de ture e cam același ca în centru, noroc că sunt mai lungi și nu te ia așa amețeala…”, a scris jurnalistul.

coral