Operatorul Blue Air a anuntat marti ca suspenda zborurile regulate incepand cu data de 21 martie si pana la incheierea perioadei in care starea de urgenta este activa, ca urmare a decretului privind instituirea starii de urgenta emis de catre presedintele Klaus Iohannis, si introduce programul “Te aducem acasa”, in perioada 17 – 20 martie 2020, inainte de a supenda toate zborurile regulate.

”Incepand cu 21 martie, toate zborurile regulate ale Blue Air vor fi suspendate pana la ridicarea starii de urgenta decretate in Romania. Blue Air va continua sa opereze zboruri charter, in cazul in care exista cerere suficienta pentru o anumita destinatie sau la cererea expresa a unor organizatii sau autoritati”, informeaza Blue Air, intr-un comunicat.

 Astfel, in intervalul 17 – 20 martie, Blue Air va continua sa opereze un program ajustat la nivelul cererii din aceasta perioada, continand un numar limitat de zboruri, ”al carui obiectiv esential este de a aduce pasagerii romani acasa”.

Pasagerii care au zboruri rezervate cu data de calatoriei pana pe 31 mai 2020 (inclusiv) si doresc sa isi reprogrameze calatoria, pot beneficia de rebooking gratuit, pentru zboruri dupa data de 1 iunie, sau de restituirea sumei sub forma de voucher, ce va putea fi folosit pentru calatoriile viitoare.

„Cu totii ne confruntam cu o situatie exceptionala, iar lupta impotriva coronavirusului este responsabilitatea fiecaruia  dintre noi, toti dorindu-ne sa ii protejam pe cei dragi si sa contribuim la stoparea acestei crize. Suspendarea zborurilor regulate reprezinta pentru, noi, la Blue Air, o premiera trista si o decizie dificila din punct de vedere uman, economic si operational, insa sustinem pe deplin masurile luate de Guvernul Romaniei si suntem constienti de necesitatea acestora pentru a gestiona eficient lupta in contextul pandemiei. Prioritatea noastra este siguranta pasagerilor nostri, preocupandu-ne totodata de confortul lor emotional. De aceea, facem toate eforturile pentru a-i aduce acasa pe cetatenii ramasi departe de tara si de familiile lor, si intreaga echipa Blue Air este mobilizata pentru a pastra un dialog permanent cu pasagerii nostri ale caror planuri de calatorie sunt afectate in aceasta perioada. Ne bazam pe intelegerea si intelepciunea comunitatii Blue Air, pasageri si echipa deopotriva, si credem ca optimismul si responsabilitatea sunt principalele noastre arme si reprezinta primii pasi catre revenirea la normalitate”, spune Oana Petrescu, CEO Blue Air.

coral