Vacanța mult visată a unei femei din România s-a transformat într-un adevărat coșmar. Românca a plătit un concediu în Grecia încă din luna februarie. A ales insula Creta, un adevărat paradis pe pământ, însă nu știa că o va aștepta o mare dezamăgire. Pentru a se asigura că va avea parte de un concediu foarte plăcut, mai ales după perioada de pandemie, a ales să meargă la un hotel de 4 stele.

O româncă a avut parte de un șoc când a ajuns la hotelul de 4 stele din Grecia

O româncă și-a spus oful pe Internet, după ce a plătit o vacanță în Grecia. Peisajele nu au dezamăgit-o deloc, însă hotelul unde s-a cazat a fost un adevărat dezastru. Chiar dacă acesta era cotat la 4 stele, se pare că nu era demn nici de două margarete, deoarece condițiile nu erau deloc așa cum erau descrise ele pe Internet.

A ajuns în Grecia, însă a avut un șoc atunci când a văzut camera. Femeia a rezistat cu stoicism doar două zile, după care a vrut să plece, însă s-a lovit de managerul hotelului, care a spus că nu se poate să-i restituie banii pentru zilele de concediu rămase. Iată ce a scris aceasta:

O romanca a avut parte de un soc, dupa ce a ajuns la hotelul de 4 stele din Grecia

Baia era mereu plină de apă, iar chiuveta era în cameră

„Avem următoarea situaţie: suntem de două nopţi în Creta, iar la hotelul de 4* pe care l-am plătit 100% încă din februarie nu mai vrem să stăm – nu ne putem odihni din cauza gălăgiei (uşa de la intrare e de formă, se aude absolut tot ce se întâmplă pe hol). Baia e de 2 mp, mereu plină de apă pe jos, iar la baie nu avem chiuvetă, aceasta e într-unul din dormitoare (e prima dată când văd asta) şi e foarte deranjant de folosit când cineva doarme”, a scris ea.

Sătulă să strângă apa din baie și să se spele la chiuveta din cameră, femeia a mers la recepția hotelului, unde a transmis că vrea să părăsească cât mai repede hotelul de 4 stele. Managerul hotelului i-a spus însă cî nu îi poate da banii înapoi.

Vorba dulce, mult aduce

„Am comunicat managerului aceste aspecte şi ne-a spus că e fully booked şi nu ne poate schimba camera, mai vedem zilele următoare ce se întâmplă, poate nu vine cineva şi ne poate da o altă camera… Ideea e că noi vrem să ne mutăm oricum într-un alt hotel. Ştie cineva prin ce minune am putea recupera restul de 4 nopţi de cazare ce vor rămâne nefolosite?  4*120 euro….”, a mai scris femeia.

Turista a revenit apoi cu un mesaj pe Internet, prin care spunea că problema s-a rezolvat, într-un final. I-a vorbit frumos managerului și i-a explicat din nou care este situația, iar acesta a înțeles-o și i-a oferit banii înapoi.

„UPDATE: Am discutat cu managerul pe un ton foarte civilizat şi prietenos şi i-am expus nemulţumirile, i-am spus că am făcut o rezervare în altă parte şi vom pleca. Deşi iniţial ne-a spus că un refund nu este posibil, în final ne-a chemat la recepţie şi ne-a returnat suma pentru cele 4 nopţi rămase”, a revenit ea triumfătoare. coral