Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj, instituție publică de interes județean care funcționează în subordinea Consiliului Județean, anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condițiilor necesare desfășurării optime a procesului electoral pentru alegerea Președintelui României, în zilele rămase până în 24 noiembrie își va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:

  • Luni (18.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
  • Marți (19.11.2019) – între orele 08.00 – 18.30
  • Miercuri (20.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
  • Joi (21.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
  • Vineri (22.11.2019) – între orele 08.00 – 13.30
  • Sâmbătă (23.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
  • Duminică (24.11.2019) – între orele 07.00 – 19.00 – primiri documente și între orele 07.00 – 21.00 – eliberări acte de identitate.

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, ale căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot. 

Informaţii suplimentare pot fi obținute accesând pagina web a Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj: www.djepcluj.ro.

coral