Optimizare SEO, Web Design și Social Media Marketing sunt cei trei piloni de bază a unei prezențe puternice în online! Mediul digital a devenit tot mai puternic, iar perioada de criză pe care o traversăm în continuare a venit să accentueze și mai mult nevoia unei strategii de Marketing Online.

Multe dintre companiile din România au fost nevoite să își închidă sediile online și să își deschidă sau redeschidă sediile online!  Site-ul web, strategiile de optimizare SEO, dar și Social Media s-au dovedit a fi instrumente valoroase în această perioadă, contribuind, atât la vizibilitate, cât și la un număr crescut de conversii.

Cele trei elemente sunt, așadar, pilonii pe care putem dezvolta, mai departe o strategie complexă de Marketing Online. Iată care este rolul fiecăruia și de ce sfaturi să ținem cont pentru a putea maximiza potențialul fiecărui instrument în parte.

#1. Web Design

Piesa de bază cu care afacerile ar trebui să-și înceapă strategia în online este site-ul web. Acesta reprezintă, în fapt, un adevărat sediu virtual, pe care fiecare business ar trebui să-l trateze cu interes și profesionalism. Prima impresie contează și aici, la fel ca în cazul unui sediu fizic. Un potențial client îți trece pragul cu un set de așteptări, dar și cu un set de nevoi. Experiența pe care o oferi utilizatorului trebuie să  fie la înălțime, astfel încât acesta să se reîntoarcă la produsele/ serviciile tale.

Câteva sfaturi generale pentru ca site-ul tău să livreze o experiență plăcută de utilizare? Optimizează site-ul pentru a fi rapid (o viteză de încărcare de până la 2 secunde), mobile friendly și interactiv! Păstrează o linie simplă de organizare a informațiilor, astfel încât un client să ajungă cu ușurință la produsul/ serviciul dorit.

#2. Optimizare SEO

Pentru a vinde, un site performant are nevoie de vizibilitate crescută în motoarele de căutare. Soluția? Servicii SEO!

Prin gama de servicii SEO, conținutul de pe site este optimizat astfel încât să includă cele mai populare expresii pe care utilizatorii tăi le folosesc atunci când caută produsele/ serviciile tale pe Google.

Pe lângă o strategie On Page, o agenție va dezvolta, în paralel, obiective de optimizare SEO Off Page, menite să îți consolideze structura de backlinks. Toate aceste elemente le semnalează motoarelor de căutare că site-ul tău este relevant pentru căutările utilizatorilor și îți afișează pagina pe o poziție superioară în pagina de rezultate. Cu cât poziția urcă în clasament, cu atât crește și vizibilitatea, deci volumul de trafic de pe site!

#3. Social Media Marketing

Rețelele sociale sunt la îndemâna fiecărei companii. Acestea reprezintă un mijloc de comunicare gratuit, care necesită investiții minime și care, dezvoltat conform unei strategii solide, poate aduce rezultate notabile. Specialiștii în Marketing Online te sfătuiesc să interacționezi constant cu comunitatea brandului tău! În timp, aceștia vor dezvolta un anumit grad de atașament față de afacerea ta și o vor susține chiar și în perioadă de criză. În această perioadă multe afaceri au fost susținute de comunitățile lor din online!

Apelează la oamenii potriviți!

O prezență puternică în mediul online nu se construiește atât de ușor. Ai nevoie de o echipă de profesioniști în Marketing Online! Cei de la SEO 365 sunt pregătiți să îți construiască o rețetă personalizată! Experiența lor în domeniu, dar și pachetul complet de servicii pe care îl oferă, au stat la baza multiplelor povești de succes. Vrei să fii și tu una dintre ele? Contactează echipa SEO 365 și solicită o sesiune de consultanță gratuită, în care veți descoperi împreună adevăratul potențial al afacerii tale în online! 

Indiferent că ai nevoie de servicii SEO, de Web Design, Social Media Marketing sau de un pachet complet, SEO 365 te ajută să-ți construiești o prezență puternică în online!

  coral