Sesiunile private sunt cele care aduc profitul în meseria de model de videochat, de aceea este foarte important să le tratezi cu maximum de seriozitate. Dacă până în momentul în care ți-a intrat utilizatorul în privat lucrurile sunt ceva mai simple, din  acest moment trebuie să-ți folosești tot arsenalul intelectual și de seducție pentru a te asigura că petreci cât mai mult timp cu acesta. Probabil că ai aflat deja cât se câștigă din videochat, dar îți vom mai spune un secret: îți poți crește profitul în mod spectaculos dacă urmezi strategiile de mai jos.

Menține o conversație interesantă

Ar putea să te surprindă acest aspect, dar simplul fapt că lucrezi cu cele mai cunoscute și profitabile platforme de videochat nu-ți va garanta succesul. Cheia constă în calitatea interacțiunii, care de multe ori nu se va reduce doar la fptul că utilizatorii se uită la tine cum faci diverse acțiuni. De cele mai multe ori, pentru a ține un membru în privat pe o perioadă mai lungă de timp, va fi nevoie să-l stimulezi vizual, dar mai ales intelectual. De aceea trebuie să poți să porți conversații care de care mai interesante și mai diverse. Noi te vom învăța despre ce să vorbești în videochat în general dar, de la un anumit punct încolo,  interacțiunea va deveni atât de personală încât vei fi pe cont propriu.

Pune atenția pe partener, nu pe tine

Pentru a prelungi cu adevărat interacțiunea ai putea să-i dai de înțeles utilizatorului că ești cu adevărat interesată de cine este el ca persoană, nu doar ca membru de pe o platformă de videochat. Vei putea să-i transmiți interesul prin diverse semnale corporale pe care orice model de videochat trebuie să le cunoască și să-i dai astfel mesajul că povestea lui te face curioasă. Oamenii care apelează la videochat sunt de cele mai multe ori destul de singuratici și sunt în căutarea unei persoane în fața căreia pot și să-și deschidă sufletul și să-și spună povestea vieții. O interacțiune de acest gen va garanta ore lungi de privat, ore care se pot transforma în profit pentru tine, dar nu doar atât. Vei vedea la punctul următor în ce se poate concretiza o astfel de interacțiune.

Fidelizarea utilizatorilor

Acest pas va necesita destul de multă implicare și efort din partea ta, dar este indispensabil pe termen lung dacă vrei într-adevăr să faci profit în această branșă. Fidelizarea utilizatorilor va garanta faptul că nu vei pierde prea mult timp în zonele publice de pe platforme în care totul este gratis, ci dimpotrivă, vei intra cât mai repede în privat. Există două modalități de a-ți fideliza utilizatorii:

  • Construiește o imagine și o nișă. Pentru a face față concurenței nu va fi suficient să fii cea mai bună, va fi nevoie și să fii diferită. Poate dacă la început vei vrea să atragi cât mai mulți utilizatori, în scurt timp vei realiza că importantă este calitatea lor, nu cantitatea. Noi îți vom explica atât cum să ai cele mai bune ședințe foto, pentru o imagine de neegalat, dar și cum să atragi un anumit tipar de utilizator, cel care este dispus să petreacă mai mult timp cu tine.
  • Oferă timp de calitate. Chiar dacă ai atras utilizatorii pe care îi doreai, în acest moment nu există o garanție că aceștia vor rămâne cu tine. Va fi nevoie mereu de o strategie pentru a le capta și recapta interesul, a-i face să se simtă speciali și să simtă nevoia să revină. Dă-le impresia că ai putea fi a lor și lasă-i să îți intre în grații. Oamenii vor în egală măsură și să se simtă ascultați, dar și provocați.

Lasă-ne să-ți arătăm cum să realizezi toate acestea și povestea ta va fi cu siguranță una de succes!

 

coral