Pățanie neplăcută pentru un pasager clujean, care a ajuns în alt oraș decât cel pentru care cumpărase bilet, după ce o cursă a companiei Wizz Air care a decolat miercuri, 17 august, de pe Aeroportul Internațional din Cluj, având destinația Barcelona, a aterizat în Valencia din cauza condițiilor meteorologice. De aici au început problemele pentru pasagerii zborului.

Pasagerii și-au petrecut noaptea în Aeroportul din Valencia, fără a primi vreo explicație din partea companiei, iar o parte dintre ei chiar au plecat următoarea zi spre Barcelona pe cont propriu, plătind sume imense pe taxiuri, arată zcj.ro

Unul dintre pasagerii cursei ce trebuia să ajungă la Barcelona, pe numele său Vlad Marc, a trimis un mesaj către ZIUA de CLUJ pentru a semnala cele întâmplate și a trage un semnal de alarmă.

„Am trăit o experiență nasoală zburând cu Wizz Air, poate presa ar putea scrie despre bătaia de joc pe care aceștia o fac față de clienții lor. Zborul cu numărul W63406 din 17.08.2022 din Cluj Napoca, cu destinația Barcelona a aterizat în Valencia din cauza condițiilor de furtună din Barcelona.

Echipajul din avion ne-a ținut încă o ora în avion dupa aterizare și ne-au spus în mod repetat că Wizz Air promite că ne va asigura transferul în Barcelona în cel mai scurt timp posibil, doar să avem răbdare. Am fost apoi directionați înăuntrul aeroportului din Valencia, unde ni s-a spus să așteptăm să fim directionați. Toți pasagerii am așteptat să primim vreo informare cu privire la transfer, sau măcar o soluție temporară (cazare și masă).

Copiii dormeau efectiv pe jos, iar vârstnicii nu mai aveau putere să stea în picioare. Spre zorii zilei lumea a început să plece pe rând spre Barcelona, cu taxi-uri care costau și 500 de euro. Eu și sotia mea am plecat alături de alți 4 pasageri plătind împreună 480 de euro unui șofer de taxi. De prima noapte de cazare (deja platită) nu am mai beneficiat.

În concluzie, mie și soției ne-au cauzat 125 de euro daună pentru cazare, 160 de euro cheltuiala noastră cu transferul, nu mai vorbesc de timp, nervi și umilința pe care am simțit-o. Vă rog frumos, dacă considerați, să faceți publică această bătaie de joc. Probabil chiar si acum sunt oameni care nu au putut pleca din Valencia din diferite considerente precum banii, nu toti isi permit 500 de euro in plus doar pentru nesimtirea celor de la wizzair”, ne-a relatat pasagerul.

coral