Consiliul Judetean Cluj, prin
Serviciul Centrul National de Informare si Promovare Turistica, a participat in perioada 19-22 martie 2015, la cea de a 40-a editie a
Salonului Mondial de Turism de la Paris. Acest eveniment, derulat pe parcursul a patru zile, a fost gazduit de unul dintre pavilioanele
Parcului Expozitional de la
Paris,
Porte de Versailles si a reunit un numar semnificativ de participanti, reprezentanti ai agentiilor de turism si ai altor numeroase tari cu potential turistic.

Consiliul Judetean Cluj a participat la acest eveniment cu un stand in cadrul caruia au fost prezentate principalele obiective turistice din judetul Cluj precum si evenimentele cultural-artistice care se vor desfasura pe parcursul anului 2015, anul in care Clujul e desemnat Capitala Europeana a Tineretului. Totodata, participarea la Salonul Mondial de Turism de la Paris a avut ca scop si sustinerea candidaturii Clujului la obtinerea titulaturii de
Capitala Culturala Europeana in anul
2021.

Cele patru zile ale evenimentului au fost dedicate atat interactiunii directe cu numerosii vizitatori prezenti la stand precum si discutiilor cu reprezentanti ai diverselor agentii de turism din tara sau din strainatate. Acestora le-au fost oferite materiale de promovare a celor mai reprezentative obiective si atractii turistice ale judetului Cluj, precum
Salina Turda,
Rezervatia Naturala Cheile Turzii,
Castelele Banffy din Rascruci si
Bontida,
Cetatea de la Bologa, s.a. si ale municipiului Cluj-Napoca: Centrul istoric, Piete si zone pietonale, muzee, edificii religioase etc.

De asemenea, promovarea judetului Cluj a fost realizata prin oferirea de informatii privind programul celor mai importante evenimente care se vor desfasura in cursul anului in judet precum si prin materiale de promovare a ofertei turistice din judetul Cluj: pliante, stegulete, autocolante, brosuri, etc.
Organizarea standului Romaniei a fost realizata de Oficiul Roman de Turism de la Paris al Agentiei Nationale pentru Turism, acesta avand o suprafata de aproximativ 50 de metri patrati, suprafata destinata participarii reprezentantilor romani interesati de promovarea pachetelor si a destinatiilor turistice nationale.
Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Comentarii (2)