Cadourile pentru femei s-au vandut cel mai bine in acest an, in intervalul analizat, fashion-ul si beauty-ul conducand detasat topul industriilor care au generat cele mai multe livrari in tot acest timp. De altfel, Ziua Femeii a generat cel mai mare volum de livrari in perioada vizata, potrivit datelor companiei de curierat.
"Din intervalul analizat, 9 martie a fost ziua cea mai incarcata pentru curierii nostri. Volumul coletelor expediate in aceasta zi a depasit cu 27% media perioadei. Topul clientilor care au generat cele mai multe livrari intre 10 februarie si 10 martie este condus de nume importante din fashion, mobilier si cosmetice", declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Potrivit acestuia, 54% dintre colete au fost trimise de jucatori din sectorul B2C, iar restul de companii din aria B2B.
Datele DPD Romania arata ca din Bucuresti si Ilfov s-au expediat cele mai multe colete, circa 73,5% din total, urmate de Cluj, cu aproximativ 6,5%, Timis, cu 2,6% din colete, Iasi, cu 1,8% din totalul ridicarilor, si Brasov, cu circa 1,4%.
Conform companiei, in ceea ce priveste zonele din Romania in care s-au trimis cele mai multe colete in perioada mentionata, regiunea Bucuresti-Ilfov conduce clasamentul cu 26,7% din volumele receptionate, urmata de Cluj, cu 5,27% din colete, Timis, cu 5,1%, Constanta, cu circa 4% din pachete, si Brasov, cu aproape 3,5% din totalul livrarilor.
© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1200 (s) | 22 queries | Mysql time :0.012359 (s)
Comentarii (0)