Colecția de îmbrăcăminte pentru bărbați primăvară/vară 2022 a lui Virgil Abloh îi uimește pe fanii pantofilor sport iconici într-un spectacol unic în New York.

Proiectat inițial de Nike în 1982, Air Force 1 by Louis Vuitton marchează un moment istoric: este pentru prima dată când pantoful a fost fabricat în afara unei fabrici Louis Vuitton. Acești adidași sunt o emblemă a comunității street style, cu care s-a identificat directorul artistic Virgil Abloh. Creatorul a considerat că Nike Air Force 1 este un simbol cultural de sine stătător.

Create la fabrica Casei din Fiesso d'Artico, Veneția, Italia, toate modelele îmbină codurile originale ale pantofilor de sport cu cele mai fine piei și materiale ale mărcii și insignele Louis Vuitton, împreună cu gramatica vizuală distinctivă a lui Virgil.

Prin această fuziune, moda își depășește propriile granițe pentru a deveni un obiect de artă care simbolizează subcultura cu un pic de magie și inovație.

Adidasi Nike barbati ofertele Emag

Acum, întreaga lume se va putea bucura de viziunea designerului și de fuziunea codurilor celor două mari branduri într-o expoziție unică în New York City.

Lansarea modelului Nike Air Force 1 proiectat de Virgil Abloh este unul dintre cele mai așteptate evenimente ale anului. În iunie 2022, nouă ediții ale pantofilor de sport, dezvăluite pentru prima dată ca parte a colecției de îmbrăcăminte pentru bărbați primăvară/vară 2022, vor fi lansate la nivel global printr-o activare digitală incluzivă, în cadrul căreia membrilor comunității Maison li s-a oferit acces anticipat pentru a comanda adidașii.

Cele nouă ediții alese pentru lansarea Louis Vuitton acoperă modelele de ghete mid-tops și low-tops și vor fi disponibile în toată paleta de mărimi Nike. Printre acestea se numără clasicii pantofi de sport complet albi, cu monograma Louis Vuitton în relief, și o versiune din piele de căprioară neagră a aceluiași design. Edițiile albe în două tonuri, cu detalii verzi, roșii sau albastre, sunt o aluzie la motivul curcubeului, cheia muncii lui Virgil la Vuitton. În mod similar, un model de culoare aurie metalică aduce un omagiu colecției de debut a designerului pentru brand, în timp ce reprezentările multicolore pe petice celebrează limbajul său grafic special. În sfârșit, o ediție Damier este împodobită cu un motiv graffiti "Louis Vuitton" creat de artistul Ghusto Leone.

Piesele vor fi expuse în cadrul expoziției Louis Vuitton și Nike Air Force 1 a lui Virgil Abloh la Green Point Terminal Warehouse din New York City. Evenimentul va coincide cu o serie de instalații de artă din oraș.

În luna februarie a acestui an, 200 de perechi de modele de adidași au fost vândute la licitație în beneficiul Virgil Abloh Post-Modern Scholarship Fund, care promovează echitatea și incluziunea în cadrul industriei prin oferirea de sprijin financiar și mentorat studenților de culoare, afro-americani sau de origine africană cu talente promițătoare, recunoscând astfel moștenirea sa de neegalat și viziunea care l-a consacrat ca o icoană atemporală în lumea designului, precum și inspirația constantă pe care o exercită asupra minților generației noastre.

Nike cu Louis Vuitton, Adidas cu Balenciaga

Nike și Louis Vuitton nu sunt singura colaborare între streetwear și lux din acest an. Pe 22 mai, tot la New York, Balenciaga a anunțat un parteneriat surpriză cu Adidas Originals pe o pasarelă plină de modele mascate, look-uri sportive și siluete supradimensionate.

Balenciaga a șocat Wall Street și lumea modei duminică, 22 mai, anunțând o colaborare surpriză cu Adidas în cadrul unui eveniment organizat în inima districtului financiar din New York.

Demna Gvasalia a oferit încă o declarație de ce este una dintre cele mai proeminente figuri ale modei globale de astăzi și a umplut clădirea New York Stock Exchange pentru prezentarea colecției sale de primăvară 2023, care a fost marcată de o alianță surpriză cu Adidas Originals (brandul de îmbrăcăminte casual și sport creat de Adidas), modele mascate, look-uri sportive și siluete supradimensionate.

Pasarela, pe care au putut fi văzute personalități precum Kanye West, Pharrell Williams, Candace Swanepoel și J Balvin, a fost o fuziune autentică a identităților celor două companii.

Pe de o parte a fost viziunea estetică a lui Balenciaga, iar pe de altă parte fervoarea iconică a arhivei Adidas, toate acestea pentru ca prestigioasa casă iberică să reinterpreteze ADN-ul caracteristic al celor trei dungi.

Colecția inaugurală a prezentat o varietate de îmbrăcăminte, accesorii și încălțăminte pentru bărbați și femei, cu clasicul „trifoi” și cele trei linii ale Adidas Originals, dar de data aceasta cu monograma Balenciaga, o tendință care a devenit deja un clasic printre colaborările cu branduri de lux.

Balenciaga dă o nouă turnură look-ului sportiv clasic, încercând să consolideze experiența vizuală și să ducă hainele sportive pe un teritoriu mai avangardist.

Pentru adidasi barbati comandati online de pe Emag!

Topuri supradimensionate și pantaloni de trening, jachete supradimensionate care arătau mai degrabă ca niște boxeri și pantofi supradimensionați au fost câteva dintre articolele de îmbrăcăminte care au putut fi văzute pe podium.

Au fost văzute, de asemenea, treninguri, hanorace, pulovere și tricouri, toate sub insigna Balenciaga, arătând clar cât de mult se bazează pe oversize. coral