Primaria Turda anunţă concurs de proiecte de management în data de 23 februarie 2017, orele 11,00 pentru ocuparea postului contractual de
ADMINISTRATOR PUBLIC
Condiţii generale de ocupare a postului:
Condiţii specifice de ocupare a postului:
Abilităţi şi aptitudini necesare postului:
Candidaţii vor elabora un proiect de management pe o perioadă de 4 ani, în scopul furnizării de servicii pe baza principiilor şi tehnicilor moderne de management public, conform atribuţiilor specifice, obiectivelor asociate, indicatorilor şi standardelor de performanţă de mai jos:
I. Atribuţii specifice pentru asigurarea desfăşurării în condiţii de performanţă a activităţii administratorului public:
1. coordonarea, monitorizarea, evaluarea şi controlul furnizării serviciilor publice locale şi a prestatorilor acestora;
2. elaborarea planurilor de acţiune şi de investiţii aferente;
3. elaborarea/coordonarea elaborării proiectelor de finanţare a investiţiilor de interes local din fonduri nerambursabile sau rambursabile;
4. monitorizarea performanţei în furnizarea serviciilor publice locale;
5. coordonarea activităţilor de achiziţii publice;
6. coordonarea activităţilor de investiţii locale.
II. Obiective asociate
1. creşterea indicatorilor de eficacitate şi calitate a serviciilor oferite;
2. eficientizarea cheltuielilor;
3. realizarea la termen a investiţiilor, în conformitate cu bugetul de venituri şi cheltuieli;
4. finalizarea conform programării a tuturor achiziţiilor şi a contractelor de achiziţii;
5. atragerea de fonduri nerambursabile pentru finanţarea unui număr de minim 4 proiecte majore de investiţii de interes local;
6. asigurarea implementării şi funcţionării Sistemului de Management al Calităţii şi obţinerea în termen de 24 luni a unei certificări privind calitatea.
III. Coeficienţi de importanţă ai obiectivelor
1. 15 %;
2. 10 %;
3. 20 %;
4. 20 %;
5. 25 %;
6. 10 %;
Total: 100 %
IV. Criterii/indicatori de performanţă
1. nivel de satisfacţie al beneficiarilor;
2. număr proiecte de investiţii de interes local aprobate în vederea finanţării;
3. tipuri de cheltuieli optimizate;
4. grad de execuţie la termen (%);
5. nivel de utilizare a bugetului alocat (%);
6. cuantum achiziţii publice realizate din cele programate (%);
7. reducerea numărului achiziţii contestate (%);
8. reducerea numărului de reclamaţii (%).
V. Ţinte/standarde de performanţă
1. asigurarea unui nivel de satisfacţie de 95% pentru serviciile publice aflate în coordonare;
2. număr proiecte de investiţii de interes local aprobate în vederea finanţării: minim 4;
3. tipuri de cheltuieli optimizate: minim 3 tipuri;
4. grad de execuţie la termen (%): 100%;
5. nivel de utilizare a bugetului alocat (%): 100%;
6. cuantum achiziţii publice realizate din cele programate: 100%;
7. reducerea numărului achiziţii contestate cu 25% ;
8. reducerea numărului de reclamaţii cu 15 %.
Calendarul concursului:
După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, analiza proiectului şi interviu, după caz, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului pentru fiecare etapă, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise, probei practice şi probei de interviu, sub sancţiunea decăderii din acest drept. Soluţionarea contestaţiilor şi comunicarea rezultatelor la contestaţii se va face în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Acte necesare la dosar:
Concursul este organizat conform prevederilor HGR 286/2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Proba concursului constă în susţinerea interviului şi a proiectului de management şi va avea loc în data de 23.02.2017, ora 11.00, la sediul instituţiei.
Copiile de pe actele prevăzute la dosar se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Dosarele cuprinzând actele necesare, precum şi proiectele de management se vor depune la sediul instituţiei, la Centrul de Informaţii pentru Cetăţeni, cam. 15, până la data de 15 februarie 2017, orele 14,00. Informaţii suplimentare la Biroul Resurse Umane, cam. 48, tel. 0264-317199.
© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1614 (s) | 33 queries | Mysql time :0.049436 (s)
Comentarii (0)