Primăria Municipiului Turda a inaugurat joi, 28 februarie 2019, serviciile oferite de Biroul Unic!

Astfel, turdenii, persoane fizice și juridice, vor beneficia de suport administrativ din partea reprezentanților autorităților locale. Acest spațiu a fost construit special pentru a veni în întâmpinarea cetățenilor cu servicii de înaltă calitate și dispune de dotări moderne care simplifică procesul birocratic.

Mai mult decât atât, timpul petrecut la ghișee, de la înregistrarea solicitărilor și până la soluționarea lor, se va scurta considerabil.

Cu un simplu drum la Biroul Unic al Serviciilor Publice, Primăria Municipiului Turda oferă cetățenilor posibilitatea de a-și soluționa cu promptitudine cereri pentru servicii diverse, de la plata impozitelor locale până la cereri legate de proiecte de urbanism și dezvoltare urbană:

• Încasare impozite și taxe locale
• Declarații impunere taxe locale
• Urbanism, amenajarea teritoriului și cadastru
• Autorizări servicii de transport local
• Administrare fond locativ
• Evidență patrimoniului și gis
• Dezvoltare publică și investiții
• Serviciul administrare locală
• Serviciul disciplină în construcții, control comercial și protecția mediului

Suntem încântați să venim în ajutorul cetățenilor cu servicii care să le ușureze interacțiunea cu funcționarii Primăriei și să conducă la o eficientizare a timpului de soluționare a cererilor acestora, ceea ce înseamnă mai puține drumuri de la un birou la altul și mai puțină bătaie de cap. Decizia de a înființa Biroul Unic al Serviciilor publice este o inițiativă care vine în întâmpinarea atât a locuitorilor municipiului, cât și a potențialilor investitori.” – declară Matei Cristian, Primarul Municipiului

Biroul Unic al Serviciilor Publice, situat la adresa Piața 1 Decembrie, nr. 31-33, are următorul program de funcționare :
Luni – Miercuri – Joi 8:00 – 14:30
Marți 8:00 – 16:00
Vineri 8:00 – 12:00

coral