News Flash:

Valoarea brandului "Banca Transilvania" a ajuns la 460 milioane USD și e în top 500 mondial

1 Februarie 2022
436 Vizualizari | 0 Comentarii
Banca Transilvania

Banca Transilvania este în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, conform Brand Finance Banking 500 2022.

Banca Transilvania este, și în acest an, în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, pe locul 302, conform Brand Finance Banking 500 2022.

Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut la 460 milioane USD (de la 441 milioane USD, în 2021).

De asemenea, forța brandului Banca Transilvania (Brand Strength Index) a înregistrat o creștere de 19% față de 2021, intrând în teritoriul AAA+ și clasând BT în top 10 global (banking) la acest indicator.

Brandul Banca Transilvania a intrat în acest clasament în 2018 (poziția 486), cu o valoare de 174 milioane USD. Evoluția este următoarea: urcare cu aproape 50 de poziții (2019), +100 de poziții (2020), iar în 2021 a ajuns pe locul 302 de pe 339. 

Brand Finance calculează forța unui brand printr-un index BSI (Brand Strength Index), ținând cont de trei piloni: Brand Investment (investiția în brand, mixul de marketing), Brand Equity (indicatori de brand în rândul consumatorilor și altor stakeholderi) și Brand Performance (performanța financiară a brandului), la final rezultând un punctaj de maxim 100, transformat într-un sistem de rating (de exemplu, un brand cu scor BSI 90-100 primește rating AAA+).

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2022 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1693 (s) | 33 queries | Mysql time :0.056847 (s)