Atenție cum vă plătiți facturile! Electrica Furnizare transmite mesaje de îndemn la plata facturilor doar prin intermediul mesageriei de tip SMS, link-urile de plată transmise către clienți de pe numărul 1874 ducând către o pagină găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro. De ce? Au existat tentative de fraudă.

coral

„Vă informăm asupra existenței unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice, ce constă în transmiterea de notificări către clienții Electrica Furnizare, via aplicații de mesagerie și/sau SMS, cu privire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată, aceștia fiind îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant.

Pentru a evita să deveniți victime ale unui fraude prin mijloace de plată electronice, vă recomandăm următoarele.

Să vă asigurați că link-ul primit duce către o pagină care este găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro și că în cadrul acesteia vă este solicitată o validare prealabilă a datelor de identificare;

Să nu efectuați plăți în pagini nesecurizate.

O pagină securizată se poate identifica căutând simbolul sub formă de lacăt închis, afișat de browser-ul utilizat, precum și prezența literei „s” (reprezentând termenul „secure” – în condiții de siguranță) la începutul adresei site-ului: „https://”. Aceste elemente indică utilizarea de către site a unei conexiuni securizate, astfel încât informațiile despre tranzacție nu sunt divulgate către terți. Dacă aceste elementele nu sunt disponibile, plata trebuie abandonată.

În cazul în care suspectați primirea unor mesaje ce se pot încadra la categoria fraudă prin mijloace de plată electronice, puteți să transmiteți o informare prin intermediul formularului unic de contact online de pe site-ul Electrica Furnizare.