Orice afacere are nevoie de promovare pentru a fi recunoscută de către public. Indiferent de domeniul pe care se dezvoltă, este necesară și o identitate în mediul online construită pe baza promovării prin diferite surse: articole SEO, advertoriale sau chiar comunicate de presă. Știai ce impact au cele din urmă texte? De câte ori ți s-a întâmplat să dorești să comunici o informație valoroasă publicului și să nu știi cum poți să faci asta? Te-ai întrebat dacă niște comunicate de presă te-ar putea ajuta? Află că da, acestea fiind cele mai relevante în astfel de situații. Un nou eveniment în firmă, o colaborare de succes ce urmează să fie încheiată, noi standarde de funcționare? Toate acestea necesită a fi prezentate în fața audienței.

Promovare prin comunicate de presă

Atunci când compania, firma sau agenția ta are parte de diverse evenimente de mare importantă, informațiile despre ele trebuie să fie publicate. Asta numim promovare. Cea mai bună metodă pentru astfel de vești ce necesită a fi răspândite în media sunt cele mai bune comunicate de presă. Nu decât că publici pe un anumit site, dar ele pot fi preluate de alte publicații, reviste, bloguri etc. Din acest motiv un comunicat de presă este obligat să fie realizat ca la carte, cu cele mai valoroase informații, relevante și corecte. Nu risca să îți strici imaginea din cauza a ceea ce publici în online. Cum arată un comunicat redactat eficient?

Structura unui comunicat de presă bun te promovează

Un lucru important legat de aceste texte oficiale este să răspundă la întrebările principale, precum: cine, ce, unde, când și de ce? Oamenii nu au timp să se piardă în detalii, ci caută informații cât mai bine organizate și precise. Esențial este să le oferi credibilitate printr-un comunicat de presă ce o poți inspira și prin prezența unor citate ale reprezentanților (CEO, director, manager, colaboratori, sponsori, parteneri etc). Atribuie o imagine conținutului, o dată și o locație, în cazul în care discutăm despre un eveniment fizic, și comunicatul tău este complet.

Un plus de credibilitate

Comunicatele de presă au o faimă proprie și de cele mai multe ori sunt privite drept acte oficiale ale unor instituții, firme, agenții etc. Ai siguranța că odată ce alegi să te promovezi prin intermediul lor, o altfel de imagine va fi creată despre tine. Business-ul tău va primi încrederea publicului, ceea ce este extrem de important pentru vizibilitatea brandului.

Cum poți publica un comunicat de presă?

Un alt pas valoros în publicarea unui comunicat de presă ține de locul în care alegi să o faci. Ai nevoie de o platformă de publishing cu notorietate, profi și de încredere. În plus, este necesar să găsești o aplicație ce să nu îți răpească foarte mult din timp. Un comunicat de presă de urgență trebuie publicat rapid. Poți să faci cunoștință cu Instapress, platforma ce îți pune la dispoziție o mulțime de site-uri disponibile pentru publicarea de articole, comunicate de presă și advertoriale.

De ce Instapress?

Aplicație ce îți garantează rezultate, vizibilitate și un timp instant. Adică? Publici totul pe loc fără să aștepți ore întregi pentru aprobare. Platforma funcționează conform unor pași de înscriere foarte simpli ce nu te pot pune în dificultate. Publici comunicate de presă oriunde și oricând doar dacă îndeplinesc normele de redactare impuse de aplicație (texte în limba română de minim 500 cuvinte, fără diacritice, care conțin 1-2 link-uri externe). Mai simplu nu a fost niciodată. Este timpul să începi o strategie de promovare prin intermediul comunicatului de presă, ca de fiecare dată când vrei să transmiți o informație, aceasta să ajungă la audiența potrivită.