Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă să electrizeze prin culoare ritmurile festivalului Electric Castle. Pentru al treilea an consecutiv, brandul Gerovital este alături de festivalieri, oferindu-le un colÈ› al frumuseÈ›ii, plin de surprize È™i de experienÈ›e inedite.

“Fiind la al treilea an de colaborare, putem spune deja că parteneriatul cu Electric Castle reprezintă o tradiÈ›ie frumoasă, pe care ne dorim să o păstram. În acest an, am creat o zonă specială, unde vor putea fi testate produsele din gamele Gerovital Plant È™i Gerovital Beauty È™i, pentru a le oferi festivalierilor experienÈ›e cât mai memorabile, am pregătit o serie de activări care vor amplifica atmosfera electrică a mult aÈ™teptatului eveniment-fenomen, aÈ™a cum a devenit Electric Castle”, a declarat Ruxandra Macovei, Specialist Marketing Farmec.

“Ne bucurăm că È™i anul acesta Farmec este alături de noi È™i aduce culoare celor È™ase zile de festival. Suntem încântaÈ›i că cel mai mare producător de cosmetice din Cluj are încredere în Electric Castle È™i continuă să se implice È™i să contribuie la crearea unor momente unice È™i la dezvoltarea unuia dintre cele mai iubite festivaluri din România”, a declarat Andi Vanca, Director Comunicare Electric Castle.

PrezenÈ›a Gerovital la Electric Castle 2019 este definită de “Electric Beauty”, o umbrelă de comunicare pentru toate surprizele pregătite pentru această ediÈ›ie. În zona “Do it yourself”, la un bar central, participanÈ›ii la festival vor putea testa gratuit noile produse din gama Gerovital Plant, precum È™i încerca cele mai colorate combinaÈ›ii cu produsele Gerovital Beauty.

De asemenea, pe durata ediÈ›iei din acest an a Electric Castle (16 – 21 iulie), Gerovital va completa look-ul de festival, prin sesiuni de machiaj realizate de două make-up artiste. Iar pentru a ramâne cu amintiri unice, Gerovital a pregătit două zone dedicate activărilor foto È™i gif, în ton cu atmosfera festivalului.

Toate activitățile pregătite de producătorul clujean de cosmetice în cadrul festivalului pot fi consultate È™i din aplicaÈ›ia Electric Castle.

Farmec se implică activ în susÈ›inerea evenimentelor de anvergură naÈ›ională È™i care aduc beneficii concrete comunităților locale. Astfel, în ultimii ani, Farmec a susÈ›inut, în calitate de partener, o serie de evenimente din domeniul muzicii, cinematografiei, educaÈ›iei È™i dezvoltării personale, printre altele: Transilvania International Film Festival, Cerbul de Aur, Jazz in the Park sau Smida Jazz Festival.

 

Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca

Farmec S.A. Cluj-Napoca – cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc – rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaÅ£ională GMP È™i comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.

În iulie 2019, reÅ£eaua de magazine de brand deÅ£inute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, BraÈ™ov, Sibiu, Târgu-MureÈ™ È™i TimiÈ™oara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, BucureÈ™ti, ConstanÈ›a, TimiÈ™oara, Craiova, PloieÈ™ti, Suceava, IaÈ™i, Piatra NeamÈ›, GalaÈ›i, Oradea ÅŸi Râmnicu Vâlcea È™i un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.

Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/

Site ÅŸi magazin online: www.farmec.ro

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:

·        Simona Oprea, PR Director Golin – SOprea@golin.com, +40 758 243 642

·        Rafaela Bachios, Media Associate Golin – RBachios@golin.com, +40 732 349 307

·        AniÈ™oara Munteanu, Media Associate Golin – AMunteanu@golin.com, +40 749 258 870