Pasionații de modă au acces la branduri în premieră pentru regiunea de nord-vest a țării, dar și la noi concepte ale celor existente. Printre noutăți se numără Liu Jo, marca italiană de fashion dedicată exclusiv doamnelor și domnișoarelor, în timp ce Guess își întâmpină clienții cu un format extins.

Recent, Liu Jo a inaugurat primul magazin din regiunea de nord-vest a țării la Iulius Mall Cluj. Brandul se adresează femeilor moderne și sofisticate, care își reflectă naturalețea și rafinamentul prin garderobă.

Noua locație propune articole vestimentare în ton cu versatilitatea feminină, casual, business, sport și luxury. Creațiile Liu Jo sunt definite prin croiuri actuale și materialele fine, fiind opțiunea femeilor care vor să aibă un aspect contemporan, elegant și seducător, în fiecare zi. În magazinul din Iulius Mall Cluj este disponibilă și colecția de jeanși care au revoluționat piața de profil din Italia, prin inovația brandului de a pune în valoare silueta oricărei femei. Oferta Liu Jo mai include și o selecție de accesorii în trend, de la genți într-o varietate de modele și bijuterii chic, până la eșarfe și articole sezoniere. Pentru ținute complete, clientele pot opta și pentru încălțăminte, sport, casual sau de ocazie.

Brandul Liu Jo a fost fondat în Carpi, Italia, în 1995, de către frații Marco și Vannis Marchi. În prezent, Liu Jo are peste 400 de magazine monobrand și se găsește în alte peste 6.000 de magazine multi-brand, în 35 de țări, de pe patru continente. În România, Liu Jo este prezent cu trei magazine în Capitală, unul în ansamblul Palas Iași și unul în Iulius Mall Timișoara, proiecte dezvoltate de compania IULIUS.

Și Guess, brand prezent în oferta de shopping a Iulius Mall Cluj, a inaugurat un nou format, pe o suprafață extinsă și cu un concept modern. Guess înseamnă senzualitate, îndrăzneală, tinereţe, încredere în sine, distracţie şi socializare, colecţiile brandului adresându-se atât femeilor cât şi bărbaţilor.

Primul magazin Guess a fost deschis în anul 1981, odată cu mutarea fraţilor Paul şi Maurice Marciano în Los Angeles. În scurt timp, această mică afacere, care a început cu producerea şi comercializarea jeanşilor, s-a transformat într-unul dintre cele mai renumite brand-uri din lume. În afară de obiecte vestimentare, Guess produce şi ceasuri, bijuterii şi parfumuri.

Guess este prezent în rețeua IULIUS cu trei magazine, în ansamblurile mixte Iulius Town Timișoara și Palas Iași, dar și în Iulius Mall Cluj.

Magazinele monobrand Liu Jo și Guess sunt operate în România, în exclusivitate, de societatea Unic Brands.