Primăria Cluj-Napoca a pus la dispoziție peste 160 proceduri și servicii online pe care clujenii le pot accesa de acasă în relația cu Primăria pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19. Printre serviciile online puse la dispoziție locuitorilor din Cluj-Napoca se numără următoarele formulare:

– CERERE ÎNSCRIERE ÎN SISTEMUL ELECTRONIC PERSOANE FIZICE

– CERERE ÎNSCRIERE ÎN SISTEMUL ELECTRONIC PERSOANE JURIDICE

– DECLARAȚIE – DECONT PRIVIND SUMELE ÎNCASATE REPREZENTÂND TAXA SPECIALĂ PENTRU PROMOVAREA TURISMULUI ÎN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA

– CERERE PENTRU ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE FIZICE PRIVIND IMPOZITE, TAXE LOCALE ȘI ALTE VENITURI DATORATE BUGETULUI LOCAL

– FORMULAR SESIZĂRI DOCUMENTAȚII PUD/PUZ SUPUSE CONSULTĂRII PUBLICE

– CERERE PENTRU ELIBERAREA UNUI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITE, TAXE LOCALE ȘI ALTE VENITURI DATORATE BUGETULUI LOCAL

– CERERE ADEVERINȚĂ CĂ DEȚINE / NU DEȚINE TEREN AGRICOL

– PRELUNGIRE CONTRACT CLUJBIKE

– CERERE ACTUALIZARE DATE – CERERE PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE INTRAVILAN/EXTRAVILAN

– CERERE PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE NOMENCLATURĂ STRADALĂ ȘI ADRESA

– CERERE PENTRU SCHIMBAREA LOCULUI DE PARCARE

Mai multe informații: https://primariaclujnapoca.ro/servicii-online/