News Flash:

Modificări la Direcției de Evidență a Persoanelor Cluj. Nu mai este necesară deplasarea la ghișeu în vederea depunerii documentelor pentru înhumare

7 Aprilie 2020
1019 Vizualizari | 0 Comentarii
BZC Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: 4.8725 RON (-0.0018)
USD: 3.9845 RON (-0.0255)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti
Directia Evidenta Persoanelor Cluj

Începând cu ziua de marți, 7 aprilie 2020, se modifică programul de lucru cu publicul al Direcției de Evidență a Persoanelor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca, urmând ca acesta să funcționeze de luni până vineri, în intervalul orar: 10.00 – 14.00, pe întreaga perioadă de a stării de urgență.

Sunt deschise publicului doar ghișeele de înregistrare a actelor de naștere pentru nou-născuți și cele privind depunerea actelor în vederea întocmirii cărților de identitate în locul celor pierdute, furate sau deteriorate, precum și ridicarea acestora.

În ceea ce privește Serviciul Stare Civilă – Compartimentul Decese, nu mai este necesară deplasarea la ghișeu în vederea depunerii documentelor pentru înhumare. Primăria Cluj-Napoca corespondează direct cu instituțiile sanitare care au constatat decesele, adeverințele de înhumare se transmit prin email către aceste instituții, iar certificatele de deces vor fi eliberate după încheierea stării de urgență, pe bază de programare.

Măsura a fost luată pe întreaga perioadă de a stării de urgență, în conformitate cu radiograma nr. 3220473/27.03.2020 emisă de Ministerul Afacerilor Interne, Direcția de Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date.

 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

program evidenta persoanelor cluj
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1294 (s) | 22 queries | Mysql time :0.023388 (s)