News Flash:

FRCCF ajuta copii sa obtina rezultate bune la invatatura

3 Martie 2015
524 Vizualizari | 0 Comentarii
Rezultatele scolare ale elevilor care frecventeaza cele patru centre ale Fundatiei Romane pentru Copii, Comunitate si Familie, in care se implementeaza proiectul Educatia de calitate este pentru toti!, sunt mai bune decat cele din anul scolar anterior.

Astfel, potrivit reprezentantilor FRCCF, prezenta copiilor la centre si participarea la activitatile desfasurate de specialisti, care au ca scop recuperarea lacunelor in cunostinte si pregatirea pentru promovarea materiilor la care ei intampina dificultati, explicarea conceptelor matematice, de literatura, de intelegere a textului etc, au dus la progrese in evolutia lor scolara. Numarul total al copiilor inscrisi in centrele de zi din Cluj-Napoca, Campia Turzii, Viisoara si Popesti, jud. Bihor este de 150, dintre care 112 au fost identificati cu rezultate scolare slabe si foarte slabe (medii de 5 sau sub 5, corigenti si repetenti).

Dupa primele sase luni de lucru cu acesti copii, rezultatele au inceput sa apara, astfel ca pana la finalul primului semestru al anului scolar 2014-2015, 65 de elevi si-au imbunatatit sau si-au mentinut rezultatele scolare de pana acum, in timp ce sase elevi repetenti in anul scolar trecut nu au nici o corigenta la sfarsitul semestrului I, sau au doar o corigenta. „Luand in considerare rezultatele si progresele inregistrate pana acum in cadrul proiectului „Educatia de calitate este pentru toti!”, suntem increzatori ca pana la finalul anului scolar, peste 80% dintre elevii inscrisi in proiect vor inregistra progrese scolare si, toti elevii vor continua o forma de invatamant corespunzatoare nivelului lor de dezvoltare si posibilitatilor de invatare” a spus Oana Bica, mangerul de proiect.

matematice literatura campia turzii viisoara popesti oana bica
Distribuie:  
Incarc...

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0998 (s) | 35 queries | Mysql time :0.029518 (s)

loading...