News Flash:

Premiera mondiala! Gigantul telecom, Orange, a deschis primul smart-shop din grup la Cluj-Napoca

20 Martie 2015
1253 Vizualizari | 0 Comentarii
Unul dintre cele mai importante grupuri telecom de pe planeta, Orange, a inaugurat astazi la Cluj-Napoca un nou concept de magazin, orasul de pe Somes fiind folosit ca si “cobai” in viitoarea strategie de vanzari a concernului francez. Noul tip de magazin, asa numitul smart-shop promite sa le ofere clientilor o noua experienta de cumparare, oficialii companiei mentionand ca in noul showroom totul este digitalizat, toate tranzactiile se vor efectua prin intermediul bitilor, iar hartia va disparea in totalitate, contractele urmand sa fie semnate in format electronic. Reprezentantii companiei nu au dorit sa mentioneze cat i-a costat investitia in reabilitarea vechiului Orange Shop, mentionand doar ca este vorba de o suma “semnificativa”.
In noul magazin Orange digitalul ia locul hartiei

Reprezentatii grupului francez mai spun ca principalul avantaj al acestui nou tip de magazin este ca actualii, sau viitorii clienti Orange vor beneficia de o o abordare mai personalizata a ofertelor, magazinul fiind impartit in patru zone, respectiv acasa, la birou, pentru divertisment si fitness. Daca in zona de divertisment orice potential client poate proba cele mai noi modele de casti, sau admira o chitara semnata de celebrul muzician Lenny Kravitz, in zona de business, clientii corporate pot discuta cu consultantii de vanzari intr-un spatiu mai intim in care discutiile pot avea loc mult mai relaxat. Totodata, oficialii Orange promit ca in noul smart-shop clientii companiei vor gasi cele mai noi aparitii in materie de tehnologie, clujenii care vor intra, de astazi, in magazinul proaspat inaugurat vor putea achizitiona noile “nave amiral” a companiei coreene Samsung, mai precis modelele de telefoane S6 si S6 Edge, terminale lansate ieri in Romania.

De asemenea, potrivit oficialilor Orange, clientii vor descoperi un magazin mai mare decat pana acum, amenajat intr-un stil cald si primitor, intregul design fiind dezvoltat pentru a incuraja dialogul. Totodata, acestia mai spun ca noua abordare a magazinului va aduce dupa sine o mai rapida solutionare a cererilor si implicit timp redus de asteptare.
 
„Strategia noastra pentru urmatorii 5 ani, „Essentials2020”, este construita in jurul clientului si dorintei de a-l conecta cu ceea ce este esential pentru el, prin intermediul unei experiente incomparabile. Vom continua in acelasi ritm sustinut, cu planuri de a investi aproape o jumatate de miliard de euro pana la sfarsitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustreaza aceasta strategie. Le propunem clientilor un spatiu inovator si o calatorie digitala completa, in care sa poata descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce in viata de zi cu zi” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.

Galerie Foto

Orange_2
telecom orange cluj-napoca somes cobai orange shop samsung
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0986 (s) | 33 queries | Mysql time :0.031457 (s)