News Flash:

Zitec mizeaza pe dezvoltarea pietei de servicii digitale si organizeaza workshop-uri gratuite

31 Mai 2016
408 Vizualizari | 0 Comentarii
Zitec workshop digital marketing
Zitec, unul dintre principalii producatori locali de aplicatii online, mizeaza pe cresterea cu 15% pe an a pietei de servicii digitale din Romania. In acest sens, compania demareaza un nou proiect in cadrul caruia organizeaza lunar, in 2016, workshop-uri gratuite de digital marketing pentru persoanele cu un grad de intelegere mediu spre avansat in domeniu, punand accent in special pe segmentul de e-commerce.

Proiectul are ca scop transmiterea, intr-un mod aplicat, a bunelor practici in digital marketing si se adreseaza nivelului managerial din companii relevante romanesti, in special managerilor din e-commerce. Durata fiecarui workshop este de 4 ore, acestea fiind sustinute de Ioana Slobozianu, Head of Online Marketing in cadrul Zitec, specialist cu o experienta de peste 10 ani in domeniu care a fost implicat de-a lungul timpului in unele dintre cele mai importante proiecte online din Romania.

"Avem o experienta extinsa in ceea ce inseamna e-commerce in Romania si putem sa impartasim aceste cunostinte cu specialistii din piata. Personal, sunt convinsa ca daca facem acest lucru vom reusi sa ii ajutam punctual sa isi majoreze afacerile. Aceasta, implicit, se va traduce prin cresterea pietei din Romania si printr-un return indirect catre servicii digitale in portofoliul companiei", a declarat Ioana Slobozianu.

Potrivit spuselor sale, un alt scop al proiectului este acela de pozitionare a Zitec in categoria de servicii de digital marketing premium. "Avem o satisfactie imensa atunci cand feedbackul este excelent, iar solutiile propuse si implementate vin cu rezultate imediate in veniturile magazinelor online", a mai adaugat Slobozianu.

Astfel, in perioada aprilie - mai 2016 au fost organizate doua editii pilot in cadrul acestui proiect, in urma carora participantii au parcurs metodologia Zitec pentru a formula strategii coerente si consecvente pentru afacerile lor e-commerce, cu scopul de a planifica activitatile de digital marketing potrivite, in functie de importanta si de costuri.

"Initial am fost reticenta sa imi blochez o jumatate de zi cu oameni pe care nu-i cunosteam, intr-o perioada destul de aglomerata, insa a meritat din plin. O intalnire interactiva si constructiva, bine documentata, usor de urmarit, cu multe informatii utile", a declarat Alina Mitrica, Online&Corporate Manager Meli Melo, una dintre participantele la editiile pilot ale workshop-urilor Zitec.

Interactivitatea si informatiile relevante oferite in timpul workshop-urilor au fost apreciate si de catre reprezentanta Ivatherm. "Un eveniment excelent, cu informatii utile si interactiune fructuoasa la nivel de sedimentare a acestora, cu exemple care imbina perfect notiunile teoretice cu cele practice sub forma studiilor de caz", a adaugat Ruxandra Chiriac, Marketing Director Ivatherm.

Un alt aspect foarte apreciat de catre participanti este reprezentat de analiza datelor reale. Se utilizeaza aplicatii de marketing digital si se coreleaza informatii din diverse surse. La finalul workshop-ului participantii pot aplica pe propriul magazin online cele discutate si gasesc deja idei de implementat care pot aduce o imbunatatire in vanzari.

"Este un workshop deosebit, cu elemente utile si usor de aplicat in strategia de business, in urma caruia am retinut tool-uri interesante si metode de optimizare a campaniilor de digital marketing", spune Radu Banzea, Business Developer TeamDeals.ro, un alt participant la primele workshop-uri sustinute de Zitec.

Avand in vedere succesul editiilor pilot, proiectul va fi extins pe tot parcursul anului si va avea o frecventa lunara. Urmatorul workshop organizat de Zitec care va pune in discutie subiecte legate de domeniul marketing-ului digital pentru e-commerce se va desfasura pe data de 15 iunie, la sediul companiei.

Online marketing-ul, 15% din afacerile Zitec

Producatorul local de aplicatii online ofera servicii digitale, end to end, de la dezvoltarea unui site sau a unei aplicatii, la hosting in cloud, tracking avansat (web analytics), optimizarea experientei utilizatorilor si promovare online.

in 2015, ponderea serviciilor de online marketing in cifra de afaceri a Zitec a fost de 15%, insumand aproximativ 700.000 euro, in crestere cu 35% fata de anul anterior. Departamentul a deservit un portofoliul international pentru servicii de digital marketing de peste 30 de clienti, printre care s-au numarat Paravion, City Grill, TechSoup SUA, Roche si TotalSoft.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.

ioana slobozianu zitec workshop
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2017 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0886 (s) | 32 queries | Mysql time :0.031273 (s)