Banca Transilvania a anunțat anul trecut o serie de noutăți privind produsele, serviciile, aplicațiile, proiectele și parteneriatele sale. De asemenea, a atins câteva cifre rotunde: 4 milioane de clienți, 6 milioane de carduri și 10.000 de angajați.

Retrospectiva anului, în câteva dintre subiectele cu cea mai mare anvergură:

 

  • Creșterea accesului clienților la servicii exclusive prin lansarea Premium BankingBanca Transilvania a lansat segmentul de business Premium Banking, care vine cu servicii pentru persoanele cu economii sau investiții între 75.000 și 200.000 de euro, respectiv cu venituri lunare de cel puțin 10.000 de lei, primite în cont BT. Premium Banking se adresează clienților din București, iar începând cu acest an va fi disponibil în zonele din țară în care sunt cei mai mulți clienți BT cu acest profil.

 

 

 

 

  • Lansarea aplicației BT Go, prin care banca explorează modalități noi de a susține antreprenorii cu soluții de banking și de business. Din decembrie, aplicația are o funcționalitate nouă, în premieră, emiterea și trimiterea automată a e-facturilor către ANAF, care ajută antreprenorii să se alinieze legislației Ro-eFactura, conform căreia, din ianuarie a.c., firmele trebuie să emită facturi electronice, care să ajungă direct în spațiul privat virtual (SPV) al ANAF.

 

 

  • Lansarea a cinci emisiuni de obligațiuni: prin cea mai recentă dintre acestea, care a fost și prima emisiune ESG, BT a atras 500 de milioane de euro de la investitori.

 

 

Banca Transilvania urmează să anunțe prin intermediul site-ului său calendarul de comunicare financiară pentru acest an, care va cuprinde inclusiv data publicării rezultatelor financiare pe 2023.