News Flash:

Mihai Bendeac se duce la Pro TV?! Ar fi tradarea secolului la Antena 1. „Eu vreau!”

6 Martie 2019
1019 Vizualizari | 0 Comentarii

Mihai Bendeac este vedeta Antenei, insa, in ultima vreme este tot mai nemultumit de ceea ce se intampla in trustul sau si facut comparatie cu postul concurent, Pro TV. In ultima emisiune difuzata, juratul “iUmor“ nu s-a mai putut abtine si a rabufnit, dupa ce Delia l-a intrebat din senin daca a facut vreodata o…colonoscopie!

Mihai Bendeac a ramas cu gura cascata pentru cateva secunde, dupa care s-a dezlantuit. “La Pro TV niciodata nu se intampla asa ceva, se taia la montaj. Ei se intelegeau din priviri. Vreau o zi in care totul este glamurous si decent. Oamenii aia au o imagine impecabila. Noi suntem vai de capul nostru. Imagineaza-ti ca Andra se uita la Calinescu si il intreaba daca si-a facut vreodata colonoscopie. Se taia la montaj tot. Nu poti sa dai la televizor asa ceva, mai ales ca vine din nimic. De ce nu suntem si noi un show mare?”, a spus Mihai Bendeac.

Pe parcusul emisiunii, Bendeac a repetat obsesiv, ca “la Pro TV este profesionalism“, iar reporterul care il intervieva ii dadea dreptate, deoarece inainte sa lucreze la Antena 1, a lucrat la Pro TV.
“iUmor”, lider de audienta, sambata, 2 martie

Productia jurizata de Mihai Bendeac, Delia si Cheloo a pus Antena 1 pe primul loc in audiente, sambata seara. Peste 1,4 milioane de persoane din intreaga tara au fost cu ochii pe show-ul Antenei 1.

Paginademedia.ro prezinta in continuare audientele obtinute de show-ul iUmor, din 2 martie:

NATIONAL. Show-ul Antenei 1 a avut, la nivel national, peste 1,4 milioane de telespectatori. A fost sub editia de debut, insa si de data aceasta Antena 1 a fost lider detasat. Locul secund i-a revenit Kanal D, cu Exatlon, si o medie de 1,2 milioane de privitori.

Pro TV a fost pe trei, cu filmul Jurassic World pe interval.

URBAN. Antena 1 a avut si orasele. Show-ul iUmor a fost urmarit, in medie de aproape 680.000 de persoane. Locurile doi si trei le-a revenit posturilor Kanal D si Pro TV cu cifre aproape la egalitate: in jur de 550.000 de privitori.

COMERCIAL. iUmor a avut si publicul comercial, target pe care a castigat detasat. Postul s-a apropiat de 340.000 de telespectatori tineri. Pe locul al doilea a fost Pro TV cu aproape 290.000 de persoane, in timp ce Kanal D a avut pozitia a treia cu 210.000 de persoane.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook.
Distribuie:  

Din aceeasi categorie

© 2022 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.0982 (s) | 22 queries | Mysql time :0.031481 (s)