Ursus Breweries, lider pe piaţa berii din România, cu afa­ceri de 2 mld. lei (circa 420 mil. euro) în 2019 şi trei fa­brici pe plan local, a investit peste 10 de milioane de euro într-o no­uă fabrică de bere artizanală la Cluj-Napoca, numită Bârlog. Compania are acolo şi un pub şi un magazin de suveniruri.

„Este o fabrică construită de la zero de noi, în care compania a investit 10 milioane de euro în ultimele 18 luni. (…) Consumatorii cereau o astfel de fabrică, pe de o parte, dar a fost şi o iniţiativă internă, pe de altă parte, pentru că voiam să facem ceva diferit.

Acum se ocupă 17 persoane de acest start-up, iar feed­backul clienţilor a fost pozitiv pen­tru început. Suntem des­chişi şi la colaborări cu mici producători de bere, pentru că vrem să vindem în maga­zinul nostru şi produse de la com­petitori“, a spus Dragoş Constantinescu, preşedintele Ursus Breweries.

Momentan, compania are acolo doar trei variante de bere, dar în luna noiembrie vor mai scoate sortimente noi pe piaţă.

Anual, compania investeşte în creşterea capacităţii de pro­ducţie şi anul acesta a finalizat investiţia într-o linie nouă ce a prevăzut creşterea capacităţii fabricii din Braşov şi într-un depozit modern.

coral