PRIMĂRIA MUNICIPIULUI TURDA ORGANIZEAZĂ CONCURS ÎN DATA DE 27 IUNIE 2017, ORELE 11,00 PENTRU OCUPAREA FUNCŢIILOR PUBLICE VACANTE DE:
1. consilier I/superior - Serviciul evidenţă şi încasare impozite şi taxe
Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
- minim 9 ani în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
2.consilier juridic I/asistent - Serviciul constatare, impunere şi control
Condiţii specifice:
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţe juridice, specializarea drept
- minim 1 an în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice
Probele pentru concurs sunt stabilite astfel.
- proba scrisă se va susţine în data de 27 iunie 2017, orele 11,00
- proba de interviu se va susţine în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.
Condiţiile generale de ocupare a postului sunt cele prevăzute în legea 188/1999, republicată (r2), art. 54.
Acte necesare la dosar:
Copiile de pe actele prevăzute la dosar se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretariatul comisiei de concurs, sau în copii legalizate.
Dosarele de înscriere la concurs se pot depune în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul oficial, partea a III-a, la sediul Primăriei Municipiului Turda, P-ţa 1 Decembrie 1918, nr. 28, cam. 15. Dosarele se vor verifica de către comisia de concurs iar rezultatele selectării dosarelor se vor afişa la sediul instituţiei.
Informaţii suplimentare şi bibliografia necesară se pot obţine de la Biroul Resurse Umane, cam. 48, telefon 0264-317199.
© 2021 - BZC.ro - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1616 (s) | 33 queries | Mysql time :0.048385 (s)
Comentarii (0)